BIM april 2018
H ej!
Jag har bmi ca 14 - 20 april. Jag har (troligtvis) precis haft ägglossning enligt Clearblue digitala tester (dom som mäter av dubbla hormoner).
Jag har problem med en hormon sjukdom vilket gör att jag varken haft mens eller ägglossning sedan juni förra året förutom då den här månaden. Så detta blir kanske vårt första "riktiga" försök på vår nr: 3
Ska bli spännande att följas åt!
Någon annan som har hormon rubbning eller pcos här? Hur gör ni? Hur många gånger har ni sex per dag när ni har ägglossning? Våra tester började blinka den 30/3 å blinkar fortfarande. Jag tror inte att jag kommer få fast glad gubbe eftersom dom nu har blinkar i 4 dagar och jag har även tagit "vanliga" ägglossningstestee där vi såg en stegring den 30/3 sedan jätte starkt den 31/3 å nu går det neråt. Vi hade sex kvällen den 29/3 sedan har vi haft 2 gånger om dagen, någon dag fick vi till det 3 gånger. Har varit svårt med båda barnen hemma att få till det plus att jag har jobbat i helgen. Vi kände oss otroligt pressade nu när jag väl fick ägglossning så hade vi bara varit barnfria så hade vi nog inte gjort något annat än å haft sex.