Sally8585 skrev 2018-04-07 13:55:46 följande:
Bim+4 idag. Negativt test. Blir inte klok! Känner mig super super gravid :( Har alltid pussat lite innan eller strax efter mens så att jag skulle plussa senare än bim+4 känns inte riktigt rätt heller... suck. Sorry om jag klagar. Behövde få ur mig min frustration :) Hur går det för er andra? <3
Du får klaga hur mycket du vill. Vi är nog många som känner igen din frustration och besvikelse. Jag hoppas att det tar sig för er nästa gång om du inte skulle plussa snart.
Jag hade bara äl den 1 eller 2 april så här är det omöjligt att veta än. Jag har dock haft ont i tjejmagen sen äl och tycker att jag har ömma bröst.. Men jag är hundra på att det är mina hjärnspöken. Man känner ju av väldigt mycket när man hoppas å vill. Försöker tänka bort det och förbereda lite inför ev nästa äl för att kanske lätta lite på besvikelsen om det inte tar sig. Men det är svårt.. Känner mig stressad då våra förhoppningar va att vi redan skulle haft en liten nu. Vi skulle börja försöka för ett år sedan men sen valde vi att vänta pga jobb å studier för oss båda och sen blev jag sjuk och har bara haft mens ett fåtal gånger efter det och knappt någon äl.. Våra andra barn är stora 18, 12 och 7 år. Det här skulle bli det sista men vi är inte beredda på att få en sladda om något/några år. Det får ske inom en snar framtid isåfall. Vilket verkar vara svårt när min kropp har börjat trånga som den gör. Men jag hoppas att vi båda får våra plus snart. Har du barn sedan innan? Hur länge har ni försökt?