• saijda

BIM april 2018

LifeOfBullshit skrev 2018-04-17 19:29:28 följande:

Tycker ni?! :) Ni gör min dag ^u^ är lättande att få lite bekräftelse att det inte bara sitter i huvudet på mig!

Tack för att ni tar er tid att titta och svara <3

Samira: Lycka till med ditt lilla frö!

Saijda: Tack! Jag håller tummarna för dig med :)

Jag vet hur det känns, tempar också men använder mig utav WomanLog och fertility friend :) tack going! <3
  • saijda
    Milian03 skrev 2018-04-17 21:12:08 följande:

Tiden mellan äl och bim är den mest långsammaste :(

Är bara på äl+2...

Vill bara veta nuuu

Vet hur det känns, är på ÄL+5 och känns som hundra år kvar minst ;0
  • saijda

Vad tror ni om denna temphöjning? :0

(Gröna cykeln är när mensen kom, lila cykeln är nuvarande)
  • saijda
    Ölandstoka skrev 2018-04-18 16:59:45 följande:

Hoppar in lite, är på första försöket och har bim 28:de typ (är så olika månad till månad för min del). Är skönt att inte känna sig ensam i den sega väntan och alla symptom man går och inbillar sig. Tempar också och hoppas så på att den sticker iväg lite nu, är bara på äl+6.

Välkommen! Har BIM runt den 23e april, och är också på ÄL+6 :) samt tempar hehe. Vilken app använder du dig utav? Vi kan skicka datan till varandra om du vill :$
  • saijda
    Ölandstoka skrev 2018-04-18 19:39:29 följande:

Jag an använder fertility friend. Har gjort det i flera år men mina cykler är oregelbundna på i stort sett alla sätt som går, så det är svårt att läsa ut något tyvärr.. Bim den 23e redan, har du alltid haft kort mellan äl och mens?

Jag använder mig också av fertility friend, min mens blev oregelbunden efter missfallet i januari :/ innan det så hade jag 29 dgr men nu har jag 31 dgr. Hade längre mellan ÄL och mens innan missfallet också :(

Jag kan ha räknat fel också, enligt WomanLog hade jag ÄL 11 april och BIM tidigast 23 april. Men enligt fertility friend så har jag ÄL 12 april och BIM tidigast 25 april. :0

När har du ÄL och BIM då? :)
  • saijda
    LifeOfBullshit skrev 2018-04-19 06:04:47 följande:

Min oro var fullständigt obefogad tydligen. Idag fick jag ett + på stickan :D Med clearblue digitalt! Är som i en dimma just nu! 14:e försöket för mig och min man och ÄNTLIGEN tog det sig!!! Är så sjukt lycklig just nu ;u; <3

Lycka till alla andra nu! Jag håller tummar och tår för er! <3

Åh grattis grattis!!! :D jag förstår det, njut bara njut <3 tack så mycket, är på ÄL+7 idag och det känns som förra gången jag plussade, så hoppas att det är ett litet frö i mig också :$
  • saijda
    LifeOfBullshit skrev 2018-04-19 06:46:42 följande:

Tack så mycket! :) Ja, jag vet hur jävlig den där väntan är. Men hoppet är det sista som överger en! Jag var helt övertygad om att mensen skulle komma idag redan igår kväll, hade mensvärk och kändes som om det skulle rinna till vilken sekund som helst så ännu är det inte kört! Jag håller verkligen alla tummar att det är er tur snart! Och så ska jag säga som min psykolog sa till mig: "Tänk vad älskat och efterlängtat barnet är när det väl kommer om man måste försöka så länge och kämpa för det." Och han har ju så rätt! Lycka till kära du <3

Åh det ska jag göra! Jag känner mig plötsligt nojig att det kanske händer något, men samtidigt försöker jag se det som att om det gör det så fanns det en anledning och då vet vi i alla fall att vi kan bli gravida, även om det tar lite tid.

Åh hoppas! Det låter ju lovande :)

Jag förstår dig, men försök och njut och noja dig inte <3

Ja det känns lovande, så vi får se på BIM (24e april) ;0
  • saijda

Är det här en lovande ökning efter ÄL? :$

Den gröna cykeln är förra där mensen dök upp och den lila cykeln är nuvarande :)

• saijda
    LifeOfBullshit skrev 2018-04-19 07:05:24 följande:

Jag ska försöka :)

Det som stack ut från min tempkurva denna månaden var ju att min temp höll sig högre än tidigare månader, så jag skulle absolut säga att din kurva ser lovande ut! :)

Följs gärna åt om du vill <3

Åh hoppas hoppas hoppas då :0 vill så gärna plussa igen, är tredje försöket sedan missfallet!
  • saijda
    LifeOfBullshit skrev 2018-04-19 09:35:41 följande:

Absolut! Det gör gärna jag med :)

Fy vad jobbigt med missfall :( <3

Åh vad roligt och spännande :) ja det var verkligen jobbigt men hoppas att det är vår tur för ett pluss och att fröet vill stanna <3

Tack så mycket! :)Åh det låter ju lovande trots allt! :) Hoppas hoppas att det går snabbare för er denna gång! Uppdatera gärna när testerna kommit :D

Svar på tråden BIM april 2018