BIM april 2018
När började dina symtom?
När började dina symtom?
Spännande och se om vi är gravida :D åh hoppas. Tredje försöket för oss...
Godmorgon, misstänker att mensen kom igår på ÄL+9 men tycker det låter så skumt att den helt plötsligt kom fyra dagar innan BIM :0 min svägerska tror att det var en nidblödning eller genombrottsblödning då det kom tidigare och det varken känns eller ser ut (ursäkta!) som att mensen kom. Däremot så dippade tempen, men jag får avvakta och se :(( någon som har varit med om detta?
Jag hade ingen blödning men min temp dippade rejält på äl+8 för att sen öka dagen efter igen så det kan ju ha varit en nidblödning och en fästningsdipp :) Hoppas och håller tummarna :)
Igår slutade mini blödningen helt tvärt. Har bara blött vid ansträngning och vid toalettbesök. Hade ingen vanlig mensvärk, inte blött som vid mens och det varit rosaaktigt blandat med flytningar (ber om ursäkt men också klibbigt), gissar på antingen nidblödning eller genombrottsblödning :0
Illamåendet har inte avtagit och extrem trötthet samt kissnödig hela tiden.. ska våga ta ett test idag. Men ville fråga om någon känner igen sig?
Nej, känner inte igen mm men hoppas att det är något :).
Ska ha mens denna vecka och började blöda i tisdags. Men då bara under dagen. Slutade sedan till kvällen och inget på morgonen, men kom igen på dagen på onsdagen. Sedan har det hållit på så. Fortsatt än idag att blöda under dagtid men inte kvällar och nätter. När det väl blöder så är det knappt att man behöver trosskydd. Någon med erfarenhet som sedan plussat? :D ska såklart testa, men har inte blivit av än. Skjuter på att bli besviken igen..
Åh!! Hoppas!! Var som att blödningen kommer igång vid rörelse då jag inte sitter mycket på jobbet! Då får vi hoppas att vi plussar snart! Skriv gärna ge det går för dig! :D <3
Idag efter typ 1-2 timmar på shoppingcenter så drog det otroligt mycket i ljumskarna, var tvungen att sätta mig och vila :0 aldrig hänt, förutom när jag plussade förra gången :0
Andra symtom jag har:
Yrsel
Extrem trötthet
Kissnödig hela tiden
Förstoppning
Illamående
Ömma bröst och känsliga bröstvårtor
Drar i ljumskarna
Brännande känsla i magen
Tempen svajar
Ont i höfterna och ländryggen
Konstig blödning (förra helgen)
Någon som känner igen sig? Som har plussat.
Jag är på en förskola och jobbar. :) absolut att jag uppdaterar. :) jag har molvärk, illamående ibland, och tempen håller sig hyfsat hög.. tänkte testa imorgon men är sugen ikväll. Får se hur jag gör :)
Ja jag får gå lite på känsla.. för jag har lite oregelbunden mens men runt 20-30 varannan månad har jag förstått att jag eventuellt har bim..
Ne jag vet ju inte det.. men troligtvis runt den 11:e om allt fungerar som det ska :) åh tack! Ska ha det i åtanke! <3
Jag fick det här imorse. Vad tror du? I måndags testade jag också men tvärnegativt. Hoppet är ju det sista som överger en.. :) eller är det spök??
Tog ett digitalt men visar ej gravid. Dock var det här ett tidigt test så tror inte det skulle visat något på digitalt nu ändå men var tvungen att testa. Jag ska vänta några dagar och testa igen med ett vanligt :)
Vad tror ni om detta? Har fortfarande halsbränna (bara haft på kvällar och nätter men nu på morgonen också), mår illa, extremt trött och kissnödig, magen känns svullen/?trång?, men också tunga relativt ömma bröst och huvudvärk.
Halsbränna och illamående var mina enda tecken innan jag fick mitt + har du vågat testa än? :)
Starkt av dig! Jag började testa på äl+4 tror jag HAHA !
Det kan det ju ha varit :/ lycka till när du testar sen :)