Inlägg från: sofiaaaaaa |Visa alla inlägg
  • sofiaaaaaa

Bim Maj 2018

BIM-lista Maj

2/5 Issari, Jeex, Theresu

3/5 Lilly2015, Imra, sofiaaaaaa

4/5 theteacher, Meemelie

5/5 niiskuneiti

6/5 Lebbmusen

7/5 Sararebecca

10/5 ansano91

17/5 Greta 88

22/5 MR8692

24/5 FrökenUtter

30/5 Ettlitetsyskon

Hej! Lägger in mig här då min mens kom idag :(. Nu hoppas jag på att vi är många som plussar!

• sofiaaaaaa
    Imra skrev 2018-04-10 09:12:58 följande:

Måste fråga er, jag tog ett äl-test igår för att jag tyckte mig ha äl-känningar. Dock tyckte jag det kändes konstigt eftersom min beräknade äl är runt den 20/4.

Tog iaf ett test som visade såhär starkt? Innan när jag använt har det varit rätt svagt när jag testat så tidigt? Kan det vara så att äl är på g? Eller vad tror ni?

Absolut, den är på g! Skönt att slippa vänta en vecka ;)
  • sofiaaaaaa
    Jagvetdåinte skrev 2018-04-15 07:56:38 följande:

Hejsan! Håller på lite med äl test nu då äl närmar sig. Har ni fått en stegring (men ej positivt utan svagt) och att det sedan blir blankt? Tycker inte jag alltid får utslag på äl test, men tycker iaf att det bör bli starkare när äl närmar sig och inte tvärtom.

Det har hänt mig att det blivit stegring och sen svagare och sen starkare igen dagen efter. Men då har det varit när jag inte väntat tillräckligt många timmar. Hur ofta testar du? Jag måste testa 2-3 ggr om dagen för att inte missa.
  • sofiaaaaaa
    Jagvetdåinte skrev 2018-04-15 17:11:16 följande:

Jaha, oj vad jobbigt! Blir dyrt det :O Jag testar bara på morgonen. Vet att lh inte är lika starkt då men på morgonen är enda gången jag fått positivt äl test. Hmm. Å glömmer av att testa om jag inte tar det direkt :p

Ja el hur, dyrt. Mkt pengar jag lagt på detta efterlängtade pyre ;).
  • sofiaaaaaa
    Lindsey77 skrev 2018-04-15 17:54:15 följande:

Precis slutat blöda efter missfall nr 3. Har fått missfall i dec, mars, april i vecka 4+3. Så nu kör jag igen! Väntar på guldägget. Vet dock inte när ÄL dyker upp. Bara på dag 7 idag, brukar få ÄL runt dag 20.,, lång väntan för mig...

Helt rätt inställning, guldägget kommer nu i maj tror jag :)
  • sofiaaaaaa
    Imra skrev 2018-04-18 20:28:31 följande:

Positivt äl-test idag.. äntligen! ;)

Samma här! Nu håller vi tummarna ;)
  • sofiaaaaaa
    Lilly2015 skrev 2018-04-18 20:50:27 följande:

Åh! Ser att ni har BIM samma dag som jag, men mitt äl-test var långt ifrån positivt och jag har inga äl-känningar. Jag har iofs kort lutealfas så jag har nog äl först i helgen. Ändå kul att se att vi som har samma BIM börjar få ägglossning nu. Så efterlängtat :)

Imra skrev 2018-04-18 21:21:24 följande:

Härligt! Ja verkligen, lycka till! ;)

Roligt att vi har samma beräknad bim! :D

Ja verkligen kul att följas åt. Mitt va positivt även igår så kan hända att BIM är redan 2/5. Men hoppas verkligen inte på någon mens då :O. Lycka till :)
  • sofiaaaaaa

Okej. Undrar lite, mitt utslag verkar vara som starkast på kvällen den 17/4 och morgon 18/4. Ska man då räkna 24-48 timmar efter det? Hade ni även legat ikväll och kanske även imorgon för att vara säkra?

Någon som brukar känna av tecken när ÄL är över?
  • sofiaaaaaa
    Jagvetdåinte skrev 2018-04-20 06:22:46 följande:

Är det kört nu då om vi inte lyckas sexa idag och imoegon? Eller har vi prickat rätt om man iaf ligger första utslaget? Förstår att det är omöjligt att svara på :p

Näe kört är det verkligen inte. Men det blir väl lite större chans om ni lyckas även idag och imorgon. Går det inte att ordna ;)?
  • sofiaaaaaa

[quote=78650921][quote-nick]louisejohansson skrev 2018-04-20 21:28:42 följande:[/quote-nick][/quote]

Absolut!!!

Svar på tråden Bim Maj 2018