ansano91 skrev 2018-03-15 19:20:46 följande:
Vad kul att du hakar på här! Vad pluggar du till? Jag blev färdig förskollärare för ett år sedan lite drygt och förstår strax man vill ja plugget färdigt även om det går att lösa ändå. Jag har använt NC prevent i över två år och ändrade till plan i januari, så porrigt och spännande var det. Mem pratade med en jag känner som använt det i över ett år på plan och appen hade visat ägglossning så fint varje månad men de blev ändå inte gravida. Det visade sig att hon inte alls haft äl då hon har pco och detta gjorde mig sjukt nojjig! Tänk om man inte haft äl när man trott det.
Föresten är jag inte riktigt haj på det här så vet inte riktigt hur man svarar en specifik person i en tråd. :)
Jag pluggar till mellanstadielärare! Ja men verkligen skönt att kunna bli klar om det finns möjlighet till det. :)
Åh va spännande, jag har upplevt lite småkonstiga saker med NC men tror ändå att de har varit ganska bra. Jag använder NC tillsammans med ÄL-tester och tycker att jag får en tempökning efter positiva ÄL-tester. Använder du några ÄL-tester i samband med NC eller kör du endast NC? Visst blir man nervös, jag är så rädd för att jag aldrig kan få egna barn att jag drömmer mardrömmar på nätterna ibland. haha. Hemskt men man blir ju orolig.
Jag har inte så bra koll på alla förkortningar än så länge så inte så insatt vad PCO betyder?...
Jag brukar svara folk genom att klicka på "citera" och sedan skriva svaret nedanför.. Då blir de tydligt vem i tråden vem svarar.. :D