• bluegrass

Bim Maj 2018

Hej!
    Den oönskade mensen kom igår så jag hoppar in här.
    Jag är 38 år och har tre barn ( -08, -11, -14). Vi har efter en del velande bestämt oss för att försöka få en fyra. Tredje försöket nu ( blev gravid i mars, men tidigt missfall då tyvärr).
    Håller tummarna för många plus i tråden!

Jag kan inte kopiera BIMlistan från mobilen, kan någon lägga till mig?
    BIM 3/5.

• bluegrass

Hej på er!
    Här borde jag närma mig äl. Borde vara på to, men jag kör på digitala äl-test för första gången och har inte fått blinkande gubbe än, så det kanske blir senare.
    Känns lite stressande med ny äl, hoppas att vi lyckas få till några försök iaf.
    Peppad på januaribebis!
    Jag har haft lätt att bli gravid tidigare ( har 3 barn), men nu är det segare samt att jag fick tidigt MF i mars. Åldern kanske tar ut sin rätt. Har precis fyllt 38.
    Jag hoppas att det blir många pluss i majtråden!

• bluegrass

Woho!
    Fast glad gubbe på äl-test idag, så nu får vi försöka ordentligt !
    Spännande att flera har äl i dagarna!

Greta88- jag velar sjukt mkt och tror det är väldigt naturligt. För oss är det dock barn nr 4 vi velar om. Har 3 fina friska barn och känner att vi utsätter oss alla för en risk, men vill gärna försöka med en 4 ändå.
    Velade mkt inför ettan för 10 år sedan, ffa min man. Men när hon föddes undrade vi varför vi inte försökt tidigare. Det var helt fantastiskt!

• bluegrass

Jag är 38 och min man 41. Vi försöker få till ett fjärde barn ( efter en massa velande...). Våra barn är snart 4, 7 och snart 10.
    Jag gillar träning, hus- och trädgårdsfix, resor och att hänga med barnen. Jobbar för mycket, men trivs bra med livet annars!

Detta blir vårt 4e försök. Tidigt MF i mars. Har haft mkt lätt att bli gravid tidigare.
    Vi fick bara till ett försök denna gång, men
    det var på äl-dagen så jag hoppas att det räcker. Nu lång väntan på BIM 3/5.
    Hoppas på många plus i tråden!

• bluegrass

BIM -8 idag och plötsligt galet illamående. Dessutom molvärk lågt i magen. Känns ju alldeles för tidigt att få symtom, så jag tror illamåendet är ngt annat. Antingen magkatarr eller begynnande magsjuka.
    Men det är svårt att inte få upp hoppet lite ändå!
    Kul att några närmar sig BIM nu!
    Jag har säkert 20 gravtest hemma och börjar testa på BIM -5 tror jag. Är alldeles för otålig för att vänta. Men brukar plussa på BIM -2.

• bluegrass

Fialotta- stort grattis! Så kul!!
    Härligt med trådens första plus, hoppas det blir fler snart!

Jag är i överanalyseringsfasen. BIM -6 idag, neg test (såklart!) men en del stickningar och molvärk. Ådriga ömma bröst som det kom lite mjölk ur när jag rörde bröstvårtorna imorse. Har aldrig fått det utan att vara gravid tror jag. Drygt 3 år sedan jag slutade amma. Vet inte om det kan vara ett tecken. Ngn som har erfarenhet?

• bluegrass
    nilepile89 skrev 2018-04-27 19:47:11 följande:
    Jag har för mig att det va ett av mina symtom att det kom mjölk redan som tidigt med nr 3. Så det kan det säker vara :)
    Tack för svar! Spännande :)!
  • bluegrass

Godmorgon!
    BIM-4 idag och neg test. Fortsatt ömma och större bröst samt molvärk och uppblåst mage. Kan precis lika gärna vara PMS förstås, men undrar om det ändå inte tog sig denna gång ( det tror jag iofs varje månad, är positivt lagd :))

Har tidigare graviditeter plussat som tidigast på BIM-3, men oftast på -2 el -1.
    Hur går det för er andra som närmar sig BIM?
    Fler som testar?
    Jag ser tyvärr inga bilder från mobilen, så jag kan inte se de bilder som postas. Mkt irriterande!

• bluegrass
    saijda skrev 2018-04-29 05:57:54 följande:
    Godmorgon, jag testade också minus på BIM-4 (den 25e april) men mina symtom kvarstår och tempen har stigit igen efter troligtvis fästningsdipp :0 jag är på BIM+1/2 idag och ska se om jag kan hålla mig till minst BIM+4 innan jag testar igen. Plussade sist på BIM+4 (tyvärr slutade det i missfall därav oroligheten :/ ) så är inne på tredje försöket sedan missfallet men har försökt sedan augusti-2017.

Hoppas vi får ett pluss <3
    Impad av att du kan hålla dig från att testa! Jag är testmissbrukare...
    Beklagar missfallet!! Jag hade också ett tidigt i mars. Nästan alla dina symtom stämmer med mina. Hoppas att vi är gravida!
Svar på tråden Bim Maj 2018