• saijda

Bim Maj 2018

Imorse så kändes brösten lite mindre spända, men det fortsätter att dra i ljumskarna och strålar ner mot benet, illamående, öm i höfterna/ländryggen samt brännande känsla/molvärk till och från i magen. Dock så sjönk tempen idag till 36.7 grader. I för sig så var jag dum och tog aldrig den när jag vaknade vid 4:30 utan nu strax efter 6 :( Däremot så ligger tempen fortfarande över coverline så det är positivt! Dessutom så säger WomanLog att jag hade ÄL den 11/4 och BIM 23/4 medan fertility friend säger ÄL den 12/4 och BIM 25/4. Vet inte vilken jag ska utgå ifrån.

Funderar på att testa i helgen, är det för tidigt?

• saijda

Godmorgon, misstänker att mensen kom igår på ÄL+9 men tycker det låter så skumt att den helt plötsligt kom fyra dagar innan BIM :0 min svägerska tror att det var en nidblödning eller genombrottsblödning då det kom tidigare och det varken känns eller ser ut (ursäkta!) som att mensen kom. Däremot så dippade tempen, men jag får avvakta och se :(( någon som har varit med om detta?

• saijda
    Linneisen skrev 2018-04-22 07:23:28 följande:

Det låter som nidblödning!

Men jag fick en blödning förra gången på äl+14. Den var inte alls som vanlig mens och upphörde. Men nästa dag blödde jag igen och sedan kom mensen igång. Så det var tidig mens, men jag trodde verkligen att det var nidblödning först som jag läste man får 7-14 dagar efter ägglossningen.

Okej, jag får avvakta och se vad som händer :0 antagligen så börjar min cykel hitta tillbaka efter missfallet i januari. Den blev väldigt oregelbunden efter det :/ men hoppas på nidblödning, vill så gärna ha ett pluss igen<3
  • saijda

Igår slutade mini blödningen helt tvärt. Har bara blött vid ansträngning och vid toalettbesök. Hade ingen vanlig mensvärk, inte blött som vid mens och det varit rosaaktigt blandat med flytningar (ber om ursäkt men också klibbigt), gissar på antingen nidblödning eller genombrottsblödning :0

Illamåendet har inte avtagit och extrem trötthet samt kissnödig hela tiden.. ska våga ta ett test idag. Men ville fråga om någon känner igen sig?

• saijda
    CBF skrev 2018-04-25 11:04:35 följande:

Samma här! Illamåender började igår och håller fortfarande i sig, men känns så tidigt att känna något! Och det har liksom dragit i brösten och jag har haft lite magkramper till och från sedan helgen. Och kissar seriöst 10 ggr per dag! Jag hoppas det såklart är på riktigt och att jag inte inbillar mig :D vi får hålla tummarna för oss!

Åh det känns som att jag springer på toaletten hela tiden ^^ spännande spännande!! När har du BIM då? :) håller tummarna för oss <3
  • saijda
    CBF skrev 2018-04-25 11:41:30 följande:

Haha ja men precis! Man undrar ju varför eller om man inbillar sig! Jag är osäker på min bim, men den är ungefär någongång mellan 5-8 maj! Din då? :D ja nu håller vi tummarna!

Jamen precis! Så förvirrande och nervöst! Okej spännande :D antingen är jag på BIM eller BIM+2/3 idag :0 vet inte om jag vågar testa:/
  • saijda
    CBF skrev 2018-04-25 12:29:58 följande:

Men gud jaaa klart du ska testa!! Jag kan knappt hålla mig till Bim haha! :D

Är däremot osäker om jag är på BIM för appen jag har räknade om och det står BIM i helgen :/
  • saijda

Testade negativt idag (höll mig i 4 timmar) - trots att symtomen är kvar. Kan jag ha räknat ut fel ÄL och BIM? För blödningen jag hade i helgen var inte alls som min mens brukar vara :0 vet inte vad jag ska göra, ska jag testa i helgen?

• saijda
    Imra skrev 2018-04-25 13:36:38 följande:

Testa om någon dag igen fast på morgonen. :) kanske bara var för tidigt för att testa?

Jobbigt när man bara får bita ihop och vänta och se, hatar väntan mellan äl och bim nu.. känns som en evighet.. :)

Okej, får köpa nya test imorgon och testa i helgen kanske. Vågar inte hoppas :/

Jag vet är så sjukt jobbigt och känns som hundra år. Framför allt när man har sån barnlängtan som bara blir starkare :0
  • saijda
    CBF skrev 2018-04-25 13:46:16 följande:

Åh jag förstår! Men försök håll ut till helgen och prova då :D gud va spännande! Jag ska prova nästa helg!

Jag får göra det! Det är galet spännande, åh håller tummarna för oss båda :D
Svar på tråden Bim Maj 2018