• Nelliki

Bim Maj 2018

Hej! Jag hoppar också gärna in här. Jag (27) och min sambo (33) har precis bestämt oss för att skaffa barn. ÄNTLIGEN! Det är så spännande. Det blir det första. Jag har BIM (om jag fattat rätt vad det är) 15 maj, så knyter både fingrar och tår och hoppas det går vägen. Har liksom helt tappat tankeförmågan utöver att tänka på barn.. Jag studerar än så länge så det vore bra med lite fokus. Ville egentligen ha ett april/maj barn men orkar inte vänta så hoppas det tar sig direkt. Annars vet jag inte hur jag står ut, har väntat på ett JA från sambon i fler år.   
    Det ska bli så KUUUUUL! Jag är i extas, hehe.

• Nelliki
    lullis94 skrev 2018-04-22 16:37:29 följande:
    Hur länge har du kvar på dina studier? :)
    Hej :) Jag har 2 år kvar av 5. Pluggar till psykolog. Så det är en liten chansning ekonomiskt känner jag, men jag tror det ska lösa sig, vi lever inte så dyrt i vanliga fall och är vana vid en liten inkomst ;)
  • Nelliki
    CBF skrev 2018-04-22 17:09:15 följande:
    Jag fick mitt första barn när jag studerade och det gick jättebra! Studerar även nu så förhoppningsvis går det lika bra denna gång :D det går om man vill!
    Härligt att höra. Skönt med någon som inte bara säger att det är bättre att vänta ;) som alla andra runt omkring mig. Asså jag tror aldrig jag varit så upprymd av känslor som jag just nu..
  • Nelliki
    Linneisen skrev 2018-04-22 17:28:53 följande:
    Så roligt! :D

Har du tänkt köra med ägglossningstester eller har du koll?
    Jag har bara en app som hittar på lite utefter vad som generellt gäller så har egentligen inte full koll, den har typ koll på när mensen ska komma när inte mensen bestämmer sig för att va lite tidig eller sen, men det blir till att mysa ofta ;) för att inte missa den rätta dagen.
  • Nelliki
    lullis94 skrev 2018-04-22 17:24:09 följande: