• aleakim90

Bim Maj 2018

Andra försöket med första barnet. Jag är 27 och sambon 34. Jag kör med 3 appar efter förra månaden där min cykel flippade totalt, använder också lh-test och äter folsyra+vitamin kvinna.

Hoppas hoppas denna månaden för oss alla!

BIM-lista maj 

1/5 Mih4, Jagvetdåinte

2/5 Issari, Jeex, Theresu, theteacher

3/5 Lilly2015, Imra, sofiaaaaaa, bluegrass

4/5 Meemelie 

5/5 niiskuneiti, H0nd3n­där

6/5 Lebbmusen 

7/5 Sararebecca, Alehed90

8/5 aleakim90

10/5 ansano91 

15/5 dummamej2

16/5 Fruitloop

17/5 Greta 88 

21/5 lullis94

22/5 MR8692 

24/5 FrökenUtter 

30/5 Ettlitetsyskon

• aleakim90

Spännande att vissa har äl nu. Själv har jag någon gång nästa helg tror jag. Andra försöket nu och vid första kollade jag med tre olika ältester och var på sambon samt gravtest från typ äl +3. Så denna månaden kör vi helt utan något för att jag skall sluta stressa upp mig. Vill ju så gärna ha barn nu när sambon äntligen sagt ja efter 4 års tjat.

En fråga! Hur tänker ni kring att tala om för folk att ni försöker? Jag har sagt till min närmsta vän, men funderar på att säga till syrran med även om vi normalt inte brukar dela sådan info. Mest för att ha stöd om något går fel eller det tar lång tid. Samma när man väl är gravid hur snabbt tänker ni berätta. Jag vill hålla på det, men vet inte om jag kan.

Hur tänker ni?

• aleakim90

Så kul att höra hur ni andra tänker kring att berätta eller inte?

Tycker just det där med hur tidigt är svårt. Sambon vill hålla på det och jag vill berätta för alla samtidigt som det är en rätt mysig grej att hålla för dig själv än så länge. Men håller låg lite på det och som FrökenUtter skrev så är mannen införstådd i att det blir en del snack om det hemma ?

Svar på tråden Bim Maj 2018