• CBF

Bim Maj 2018

Åh jag hoppar också in här! Har nog ägglossning i helgen så vitt jag kan räkna ut, så nu kör vi igång och hoppas på det bästa :D bim har jag i början på maj runt 5-8 någongång! Vi har ett barn sedan tidigare så nu blir det förhoppningsvis snart dax för syskon! Så kul att följas åt :D

• CBF

Jag är 26år och min sambo 31! Vi har ett barn sedan tidigare som är fem år så nu känner vi verkligen att det är dags för syskon! :) första försöket blir nu i april och har nog ägglossning den här helgen, igår eller idag, har inte riktigt koll så vi bara kör på och hoppas på det bästa! :D älskar fotboll och fotografering och pluggar!

• CBF
    Nelliki skrev 2018-04-22 17:03:20 följande:

Hej :) Jag har 2 år kvar av 5. Pluggar till psykolog. Så det är en liten chansning ekonomiskt känner jag, men jag tror det ska lösa sig, vi lever inte så dyrt i vanliga fall och är vana vid en liten inkomst ;)

Jag fick mitt första barn när jag studerade och det gick jättebra! Studerar även nu så förhoppningsvis går det lika bra denna gång :D det går om man vill!
  • CBF
    Nelliki skrev 2018-04-22 17:11:34 följande:

Härligt att höra. Skönt med någon som inte bara säger att det är bättre att vänta ;) som alla andra runt omkring mig. Asså jag tror aldrig jag varit så upprymd av känslor som jag just nu..

Haha ja gud ja det har jag fått höra i fem år nu kan jag säga! Jag är en person som aldrig riktigt blir nöjd så jag pluggar om och provar jobba och pluggar om igen, tills det behövs och jag blir nöjd :D så nu skiter jag i vad alla andra säger och kör, för det gick ju så bra sist! Man vet själv hur kapabel man är, det ska man inte låta någon annan avgöra. Heja oss! :D
  • CBF

Lite osäker på när min bim är, men ver ungefär runt vilka datum! Så jag tar ett av de :D

BIM-lista maj

1/5 Mih4, Jagvetdåinte

2/5 Issari, Jeex, Theresu, theteacher,

3/5 Lilly2015, Imra, sofiaaaaaa, bluegrass

4/5 Meemelie, Zandylina

5/5 niiskuneiti, H0nd3n­där

6/5 Lebbmusen, Paka

7/5 Sararebecca, maria1992

8/5 aleakim90, CBF

10/5 ansano91, nooneyouknow, Linneisen

13/5 Hepphopp

14/5 Alehed90

15/5 dummamej2, EIJ90, Nelliki

16/5 LovaViola

17/5 Greta 88

19/5 Lunalove, Fruitloop

22/5 MR8692

24/5 FrökenUtter

25/5 lullis94

30/5 Ettlitetsyskon

Plus-listan

• CBF

Någon mer än jag som är fruktansvärt otålig och läser allt om tidiga symptom, andra bim trådar och i stort sett googlar sönder detta ämne? :?D

Så nytt för mig! Sist var jag inte såhär otålig för då hände det av en slump. Vad tusan ska man sysselsätta tankarna med nu?! :D

• CBF
    AllaGodaTingÄrTre skrev 2018-04-23 17:48:06 följande:

Hahaha ja!! Detta är tredje barnet och jag är eeexakt likadan. Och nu det fjärde försöket försöker jag inbilla mig att jag inte ska googla sönder mig... men känner mig själv allt för väl vid det här laget hahaha

Hahaha åh ge oss styrka och tålamod!! :D wow fjärde försöket, tålamodet lär ju tryta ju längre det går också? Vi kör första försöket den här månaden och varje dag känns som ett decennium! Det där med att googlasönder är helt omöjligt att undvika känner jag, haha! Kan man inte skaffa något telefonlås in till google?!
  • CBF
    saijda skrev 2018-04-25 09:40:25 följande:

Igår slutade mini blödningen helt tvärt. Har bara blött vid ansträngning och vid toalettbesök. Hade ingen vanlig mensvärk, inte blött som vid mens och det varit rosaaktigt blandat med flytningar (ber om ursäkt men också klibbigt), gissar på antingen nidblödning eller genombrottsblödning :0

Illamåendet har inte avtagit och extrem trötthet samt kissnödig hela tiden.. ska våga ta ett test idag. Men ville fråga om någon känner igen sig?

Samma här! Illamåender började igår och håller fortfarande i sig, men känns så tidigt att känna något! Och det har liksom dragit i brösten och jag har haft lite magkramper till och från sedan helgen. Och kissar seriöst 10 ggr per dag! Jag hoppas det såklart är på riktigt och att jag inte inbillar mig :D vi får hålla tummarna för oss!
  • CBF
    Anonym (Joppi) skrev 2018-04-25 08:36:56 följande:

+ på ÄL stickan idag! Vi har haft sex alla dagar denna veckan så nu jäklar är de förberett för ägget ;) hur har ni andra tänkt har ni sex på ÄL eller innan eller hela tiden?

Vi har försökt mysa varannan dag till varje dag :D tror jag hade ÄL i helgen, så då hade vi både i fredags, lördags, söndags och sen igår :) så man hoppas ju att man lyckats pricka in nu!
  • CBF
    saijda skrev 2018-04-25 11:19:30 följande:

Åh det känns som att jag springer på toaletten hela tiden ^^ spännande spännande!! När har du BIM då? :) håller tummarna för oss <3

Haha ja men precis! Man undrar ju varför eller om man inbillar sig! Jag är osäker på min bim, men den är ungefär någongång mellan 5-8 maj! Din då? :D ja nu håller vi tummarna!
  • CBF
    saijda skrev 2018-04-25 11:58:00 följande:

Jamen precis! Så förvirrande och nervöst! Okej spännande :D antingen är jag på BIM eller BIM+2/3 idag :0 vet inte om jag vågar testa:/

Men gud jaaa klart du ska testa!! Jag kan knappt hålla mig till Bim haha! :D
  • CBF
    saijda skrev 2018-04-25 12:34:52 följande:

Är däremot osäker om jag är på BIM för appen jag har räknade om och det står BIM i helgen :/

Åh jag förstår! Men försök håll ut till helgen och prova då :D gud va spännande! Jag ska prova nästa helg!
  • CBF
    saijda skrev 2018-04-25 13:48:39 följande:

Jag får göra det! Det är galet spännande, åh håller tummarna för oss båda :D

Ja så himla spännande! Och så himla kul att följas åt och ha någon att prata med när man vill hålla det tyst utåt! :D
  • CBF
    Anonym (Joppi) skrev 2018-04-25 18:13:35 följande:

Ska bli sjukt spännande och se om de händer något. Jag tog ut spiralen förra månaden så denna blir första månaden som vi ger de ett försök. Är de ert första försök? Har ni några sedan innan?

Ja men verkligen! Så taggad! Jag tog ut min i februari men har inte påbörjat något förens nu, så det är vårt första försök denna månad! Japp vi har ett energiknippe här hemma på fem år :D ni då?
  • CBF
    Anonym (Joppi) skrev 2018-04-25 19:55:57 följande:

Jag har en 8 åring och en snart 7 åring.

Kanske därför man börjar bli lite bebissugen. Allt de jobbiga med småbarn har glömts bort ;)

Hade De varit för fem år sedan hade jag troligtvis sagt blankt nej till mer. Men nu är man piggare, får sova om natten och barnen är väldigt självgående.

Haha ja jag håller verkligen med dig!! :D
  • CBF
    Anonym (Joppi) skrev 2018-04-25 20:12:38 följande:

Hur kommer de sig att ni väljer att skaffa fler barn nu. Är de länge genomtänkt och väl planerat, ni kanske har försökt ett tag. Eller är de lite impuls?

Jag har väl velat det i kanske två år nu men har alltid velat ha klart saker i livet först! Jag har fortfarande inte avklarat det jag ville innan nästa barn men nu är jag för otålig för att vänta :D du?
  • CBF
    Fialotta8 skrev 2018-04-27 07:50:40 följande:

Det va fortfarande plus idag ????????

Åååh wow grattis!!!!
  • CBF

Provade också idag och ser en liiiiten skugga som ett streck?! Eller är jag bara dum i huvudet haha? Jag önskar att jag hade provat imorse och inte nu på eftermiddagen! Hoppas ni alla får en trevlig valborg!
  • CBF
    Linneisen skrev 2018-04-30 16:33:48 följande:

Jag ser en skugga! Hoppas det är positivt imorgon eller övermorgon!

Ja men visst?! Åh jaaaa ska prova igen när jag närmar mig helgen tror jag ! :D
    Ejjami skrev 2018-04-30 17:21:08 följande:

Ja ja ja!!! :D

Visst?! ÅÅÅH!! :D
    Mih4 skrev 2018-04-30 18:27:07 följande:

Jag ser också!! Shit! Våra var lika. Peppa peppa för i morgon :D

Ja gör du också det?! :D ja de va superlika!! Håller tummarna för dig! Jag väntar nog lite till! Eller jag ska försöka vänta lite till iaf :D
  • CBF

Många av oss hade rätt igår när skuggsträcket syntes! Att magkänslan kan ha så rätt!! Första försöket denna månad, nidblödning igår och bim i helgen! Trodde inte det skulle visas så tidigt!! Har suttit med glädjetårar, riktigt fulgråt.. hoppas den vill stanna kvar! Hur tusan ska jag kläcka detta för min sambo idag?! Någon som har en rolig idé?
Svar på tråden Bim Maj 2018