• maria1992

Bim Maj 2018

Jahapp.. Ett missfall för min del så nu är det bara att ta nya tag och hoppas på ett januaribarn <3

Bim 7/5

• maria1992

BIM-lista maj 

1/5 Mih4, Jagvetdåinte

2/5 Issari, Jeex, Theresu, theteacher

3/5 Lilly2015, Imra, sofiaaaaaa, bluegrass

4/5 Meemelie 

5/5 niiskuneiti, H0nd3n­där

6/5 Lebbmusen 

7/5 maria1992

7/5 Sararebecca, Alehed90

8/5 aleakim90

10/5 ansano91 

15/5 dummamej2

16/5 Fruitloop

17/5 Greta 88 

21/5 lullis94

22/5 MR8692 

24/5 FrökenUtter 

30/5 Ettlitetsyskon

• maria1992

Hoppar på här med!

Glad gubbe på ägglossningstest i lördags. När tror ni ägglossning är om ni kollar min kurva? Igår? Idag?

• maria1992
    Systeryster33 skrev 2018-04-24 12:00:13 följande:
    Då var vi här igen båda två! Fick du med missfall?

Skulle säga igår:) lycka till!!

Min kurva är helt fucked up! Fick reda på missfall 20/4och hade äl 21/4.. men tempen har fortsatt vart hög till nyss så Nc fattar nog ingenting nu! Och inte jag heller
    Då var vi här igen... Japp, missfall för min del.. Din med? :/ Fan så tråkigt :/ 

Ja, tror med ingår.. Den skulle kommit igår enligt NC också. Har du ägglossningsflytningar? Har fan aldrig haft det. Skumt alltså. De enda det blir är vattniga men inte trådigt eller så.. hmm.. 

Haha, ja, det måste jag ju säga.. men förmodligen har du ju haft ägglossning?? Eller? De kan ju ta ett tag att komma i balans efter missfall har jag hört.. <3
  • maria1992

Hej tjejer, 

Jag har lite funderingar kring de här med när tempen ska höjas eller ej. Enligt min app hade jag ägglossning i månads och tempen höjdes idag. Vad beror de på att den inte höjs direkt efter? Och är de säkert äl har inträffat? Fick positivt ägglossningstest i lördags.. Skickar med kurva!

• maria1992
    Systeryster33 skrev 2018-04-26 17:44:47 följande:
    Ja tyvärr så fick jag ju det! Skit! Vet inte om jag varken fattat att jag var gravid eller fått missfall faktiskt! Känns så konstigt!

Jag har aldrig haft äl flytningar jag heller. Dock brukar jag få utslag på äl test och sen bekräfta är tempen att den skett! Denna månaden har NC inte satt ut äl, men tror jag haft då tempen stigit som den brukar, bara ett par dagar senare än äl testen visade.. dock så har Nc höjt min medelkurva från 36,3 till 36,45 eftersom jag hade hög temp första delen av kurvan nu pga graviditeten jag hade då, så nu är jag ju inte över sträcket 3 dagar i rad som Nc ofta kräver för att sätta ut den! Men skit samma :)

Tror jag har bim 5/5! När har du? Kram
    Usch... Fan vad jobbigt med missfall men snart så ska den lilla stanna kvar <3 

Nej okej.. Undrar hur vanligt de är att inte ha? Ja, jag får alltid positivt på digitala ägglossningstest så jag oroar mig inte så men kanske svårare att bli gravid utan äl-flytningar? 

Klart du har haft de!  

Jag har nog.. hm..8/5. När hade du äl tror du? Kram

• maria1992

Tempdipp äl+9.. Bim-6. 

Undra vad detta kan bero på? När kan man få en så kallad implantationsdipp? 

• maria1992

Jahapp, vad tror ni om detta? Borde inte tempen sjunka om mensen är på g? Bim-3 idag..

Svar på tråden Bim Maj 2018