Bim Maj 2018
Vad händer med denna kurvan? Glad gubbe på ägglossningstest i lördags..?
Vad händer med denna kurvan? Glad gubbe på ägglossningstest i lördags..?
Godmorgon, symtomen har fortfarande inte försvunnit och tempen har gått upp från 36.5 till 36.6 till 36.7 imorse. Förstår nada men ska testa mig nästa vecka igen så får vi se :0
Jag måste fråga er här ang sekretet. Jag läser hur alla känner av dit fertila sekret och ser det tydligt genom en förändring av mängden i trosorna också. Jag har aldrig känt eller set någon skillnad och börjar nu tro att det kanske är pga det som gör att vi inte bli gravida. Är det så att det fertila sekretet alltid ökar i mängd så det märks av elle kan sekretet bara hålla sig inne vid livmoderhalsen ?
Har aldrig märkt och blev gravid första försöket sist (som tyvärr slutade i missfall) men ändå :)
Det jag vill säga är att du självklart kan bli gravid trots att du inte märker av ägglossningssekret :)
Det kan också hålla sig inne vid livmoderhalsen, det är olika från person till person finns inget ?exakt såhär ska det vara?. Jag har så att det bara håller sig inne vid livmoderhalsen men att det ibland (rätt sällan) kommer i trosorna. Och jag har varit gravid tidigare :)