• Kidrauhl

Bim Maj 2018

Vad tror ni? Bilden högst upp är 3+4 bilden i mitten är jämförelse bild av test 3+4 och 3+5 och sista bilden är ett annat test 3+5. Hur länge hade ni väntat innan ni tog ett digitalt? Grejen är att är jag gravid nu så hände de sista helgen jag och killen träffades. Utan skydd ett år och efter den helgen gjorde vi slut. Men vad tror ni? Tror ni de är något?

• Kidrauhl
    saijda skrev 2018-04-28 23:35:43 följande:

Jag tycker mig se två sträck på testen. Grattis! :)

Jag ser oxå två streck. Framförallt på den längst ner. Men vågar int hoppas på något ännu.. tänkte köpa veckoindikator imorrn
  • Kidrauhl

Fick detta nu! Är rätt säker på att de faktiskt är en böna där inne. Men vill ändå vara helt säker med ordet ? gravid? hade varit så underlättande

• Kidrauhl
    Imra skrev 2018-04-29 07:56:46 följande:

Stort grattis! :D <3 så himla roligt!

Har du några tydliga symptom? När har du bim?

Tack! Har haft ont längst ner i magen som lixom krampat lite ?ner i fiffi? allså min cykel är så oregelbunden men enligt app ska jag vara i 3+6 nu :) fick ett plus på clearblue nu oxå
  • Kidrauhl
    Mih4 skrev 2018-04-30 12:28:12 följande:

Mitt toknegativa test visar såhär idag. Vi är förvirrade och önskar så om ni vill komma med åsikter. Första barnet och har aldrig sett ett test innan mina två dessa dagar. bim är idag eller i morgon men tempen är hög och stegrar fortfarande. Inte ett enda tecken på mens, klara flytningar.

Jag ser! Första testet jag tog var så pass ljust att de knappt syntes. Tycker ditt e ganska starkt jämfört med det! Ta ett nytt imorgon! Hoppas att det inte är ett spökstreck <3 lägger in bild på mitt första test. Jag har fått ett + med clearblue nu oxå! Så jag är gravid <3

• Kidrauhl
    Mih4 skrev 2018-05-01 10:38:04 följande:

Min tredje dag med svagt streck! BIM var igår/idag och testet visar såhär? Nu måste jag vara gravid va? Jag tänker nu vänta till fredag för att testa med ett digitalt ja/nej-test. Men jäklar vad fjärilar i magen jag har nu!!

Jag ser absolut! Mitt var myyyycket svagare när jag tog mitt första test! Är i vecka 5 nu :)
  • Kidrauhl
    Ejjami skrev 2018-04-30 15:25:19 följande:

Men gud grattis!!!! :D fantastiskt!

Tack! :D
  • Kidrauhl
    Imra skrev 2018-04-30 15:26:21 följande:

Viken dag tog du det där testet? När innan eller efter bim alltså? :D

Jag tog ett i morse och kan inte sluta tänka på det. Såg ett streck men ett väldigt väldigt svagt. Tog några bilder på det. Kan lägga upp och se om du eller någon annan ser. :) bim -3 idag. Säkert bara inbillning men lägger upp iaf. ;)

Är inte helt säker på vilken dag innan bim då min mens är väldigt oregelbunden. Men jag var i vecka 3+4 där. Så väldigt tidigt!

Jag såg ditt streck oxå :) hoppas det inte är spökstreck <3
Svar på tråden Bim Maj 2018