Bim Maj 2018
Hej!
Hoppar in här. Har BIM i slutet av månaden, troligtvis den 24/5.
Inseminationsförsök nr 4 blir det då.
Hoppas att maj blir en månad med många plus!
Hej!
Hoppar in här. Har BIM i slutet av månaden, troligtvis den 24/5.
Inseminationsförsök nr 4 blir det då.
Hoppas att maj blir en månad med många plus!
BIM-lista
1/5 Jagvetdåinte
2/5, Theresu, puffen2009
3/5 Issari
5/5 niiskuneiti, AllaGodaTingÄrTre, theteacher
6/5 Paka, louisejohansson, Nicciz
7/5 maria1992, jennyek93
8/5 aleakim90, Zandylina, Sophie_A, Lilly2015
9/5 lottch3n, Ejjami
10/5 nooneyouknow
11/5 E88
12/5 Lo, Linneisen, missdalvik
12/5 pippispetra
13/5 Hepphopp
14/5 Alehed90
15/5 dummamej2, EIJ90, Nelliki, Jahajaa, snorpan91
16/5 LovaViola Blåstjärna, Missma01
18/5 Greta88
19/5 Lunalove, Fruitloop
20/5 lyckligast80
22/5 MR8692, Saijda, Nilepile89, FrökenUtter, Esmes
24/5 Nicci91
25/5 lullis94
26/5 Norrlänska
27/5 Milian03
30/5 Ettlitetsyskon, bluegrass
31/5 sofiaaaaaa
Plus-listan
26/4 Fialotta8 bim -4
1/5 Imra (bim -2)
1/5 CBF bim - 4/5
1/5 Mih4 (på BIM)
2/5 Jeex (BIM 5/5)
2/5 storformatare (BIM+6)
3/5 Meemelie (BIM+1)
4/5 Sararebecca (BIM -3)
5/5 ansano91 (på BIM)
Stort GRATTIS till alla plus!!
Jag gjorde min 4e insemination i morse. Allt såg perfekt ut enligt min gynekolog. Nu börjar de 2 veckornas väntan igen.
Är det någon som har koll på hur länge Ovitrelle sitter i? Vågar man testa ett par dagar innan BIM eller kan det visa falskt positivt pga Ovitrelle ända fram till BIM?
Jag har fått svampinfektion, fick det troligtvis samma dag som äl eller eventuellt dagen efter. Vi har myst ett par dagar innan äl. Man får ju väldigt torra slemhinnor av svamp.. Tror ni att det kan förstöra processen på nåt sätt?
Började ta vagiatorier igår.. kommer ta 3 st sammanlagt.
Testet igår var positivt! Jag är gravid :D
Så otroligt många plus det blivit! Hoppas att det fortsätter så! Grattis till alla som plussat hittills!
Jag tog ett negativt test i morse. Det var bra på sätt och vis eftersom det betyder att det hcg som fanns i kroppen efter Ovitrelle-sprutan är borta, så blir det ett plus nu behöver jag inte undra om det beror på den. Men samtidigt är det alltid jobbigt med ett minus. Är ganska tidigt ännu, har BIM den 22e. Men usch vad nervöst det är varje gång.
Ni som testar med stickor.
Hur är era äl-test EFTER ni haft positivt?Är de helt blanka eller är de fortfarande starka men ej positiva och sjunker sen teststreckets styrka några dagar efter eller hur är det?
Varje gång man kikar in är det nya plus! Härligt att se! Grattis till er!
Negativt test i dag på BIM-2 och äl+12. Känns som om mensen är på ingång dessutom. Jag känner mig så ledsen nu. Det tar verkligen på en att hoppas så mycket och sen bli så besviken.
Nu känner jag mig uppgiven. Det känns som att mensen kommer snart! Testen visar negativt och detta var vårt tionde försök och jag tycker att vi har prickat in äl varje gång även med äl-test. Jag börjar fundera på om något är fel. Jag har varit med om ett kejsarsnitt och har gjort två koniseringar, kan detta påverka? Funderar på att mvc. Känner mig uppgiven. Min man säger att det blir om det är meningen så, själv längtar jag ihjäl mig. Jobbigt att se gravida magar och bebisar runt omkring, vi vill också ha en liten goding!!
Och där kom den ... Den här månaden tog så hårt på mig. Bröt ihop totalt!
Hej på er här inne!
Jag hoppar in här om det är okej?
Jag o min man har två barn o vill nu så gärna ha ett litet knyte till. Längtan är stor
De andra gångerna har det fungerat utan problem men nu när vi försökt i 2år tog psyket stryk o vi sökte hjälp.
Det visade sig att jag av någon anledning inte får egna ägg. Så en behandling med Letrozol påbörjades.
Men det fungerade ändå inte.
Då visade det sig även att nu får jag ägg men hjälp av medicinen men det blir ingen lossning utan äggen växer o spricker.
Så denna cykel fick jag även ta en spruta som heter Ovitrelle o den gör så att äggen släpper.
Jag tog den 10/5 o dagen efter hade jag ägglossning.
BIM 24/5. Idag gjorde jag ett CB early som visade följande(bifogar bild)
Kommentera gärna vad ni ser, om det e ett streck i vardera ruta eller ser ni bara kontroll strecket?
Ha det bäst o lycka till nu alla