Inlägg från: storformatare |Visa alla inlägg
  • storformatare

Bim Maj 2018

Hej! Jag hoppar över och ställer min fråga i maj-tråden också :)

Hjälp! Jag hade BIM 26 april och testade negativt, testade i lördags på BIM +2, negativt det med. Fick spottings i lördags kväll och det har fortsatt till igår, förväntade mig att mensen var på ingång men den kommer aldrig igång. Testade därför ?på skoj? i morse med det sista testet jag har hemma, och fick detta idag på BIM +6.. är det bara jag som är galen och ser två streck?? Kan vi ha fått till det på första försöket? Borde det inte ha visats tidigare i så fall, och varför har jag fortfarande spottings i trosan? Jag fattar ingenting, haha????????

• storformatare
    Linneisen skrev 2018-05-02 14:36:44 följande:

Åh grattis!!

Tack! Nån som vet ungefär hur lång tid det tar att smälta sådana nyheter? ;)
  • storformatare
    Jahajaa skrev 2018-05-02 23:38:55 följande:

Grattis till alla er som redan plussat! :) En liten fråga.. prickade ni in ägglossningen helt nu när ni lyckades? Vill verkligen att det ska ta sig denna månaden ;)

Tack, så kul!! Vi körde faktiskt varje dag i 1,5 vecka, både dagar innan och dagar efter fertil period. Sen kanske det är lite att ta i, vi har knappt tittat åt varandras håll sen dess xD

Skämt åsido. Har hört att varannan dag räcker gott och väl :)

Undrar dock om det är fler än jag som käkat gravid-vitaminer innan och under tiden jag försökt bli gravid? Ser ingen som skriver om det :)
  • storformatare

Uppdaterar mig på listan!

BIM-lista

1/5 Mih4, Jagvetdåinte

2/5, Theresu, puffen2009, Meemelie

3/5 Lilly2015, Imra, Issari

4/5 ansano91, H0nd3ndär

5/5 niiskuneiti, AllaGodaTingÄrTre, theteacher, Jeex

6/5 Paka, louisejohansson, Nicciz

7/5 Sararebecca, maria1992, jennyek93

8/5 aleakim90, CBF, Zandylina

9/5 lottch3n, Ejjami

11/5 MissMa01

10/5 nooneyouknow

11/5 E88

12/5 Lo, Linneisen, missdalvik

12/5 pippispetra

13/5 Hepphopp

14/5 Alehed90

15/5 dummamej2, EIJ90, Nelliki, Jahajaa, snorpan91

16/5 LovaViola Blåstjärna

18/5 Greta88

19/5 Lunalove, Fruitloop

20/5 lyckligast80

22/5 MR8692, Saijda, Nilepile89, FrökenUtter

24/5 Nicci91

25/5 lullis94

26/5 Norrlänska

27/5 Milian03

30/5 Ettlitetsyskon, bluegrass

31/5 sofiaaaaaa

Plus-listan

26/4 Fialotta8 bim -4

1/5 Imra (bim -2)

1/5 CBF bim - 4/5

1/5 Mih4 (på BIM)

2/5 Jeex (BIM 5/5)

2/5 storformatare (BIM+6)

3/5 Meemelie (BIM+1)

• storformatare
    Ejjami skrev 2018-05-05 06:57:18 följande:

Asså!!!!! Jag blir galen... tog ett graviditetstest nu på morgonen och det visar ett mega-svagt streck bredvid kontrollstrecket. Både jag och mannen kan se det utan problem (det behövs inga konstiga vinklar eller skarpt ljus) grejen är ju att jag är ÄL+14 och då borde det bli starkare. Eller så hade jag ägglossning senare än jag trott. Grejen är att vi hade sex dagen och dagen efter min ägglossning och sen inte mer på en vecka för jag fick halsfluss och hög feber(Jag tänker att min feber på 39.2 tog död på spermierna i livmodern). Jag blir inte klok på det hela. Jag vågar absolut inte tro att jag är gravid. Är så förvirrad. Ska se om jag kan få med en bild...

Åh jag vill se bild!! Gud så spännande :)
  • storformatare

Jag hoppar in i både maj- och junigruppen då jag dessvärre varit med om ett missfall som just bekräftades med "ej gravid" på ett digitalt test. Har nu ingen koll på min cykel, någon som vet om cykeln tillslut hoppar tillbaka "på plats" eller kan man inte längre lita på den man haft?

Grattis till alla som plussat och lycka till för er som har BIM snart :) <3

• storformatare
    Anonym (Pillan28) skrev 2018-05-12 18:21:58 följande:

Hej!

Jag har varit inne och läst här men aldrig skrivit. Jag har BIM imorgon och kunde inte hålla mig från att testa idag.. fick detta resultatet och är nu osäker på hur jag ska tolka detta? Kan tillägga att testet togs på eftermiddagen..

kram och lycka till allihopa!!

Ser positivt ut, stort grattis! :)
  • storformatare
    Jahajaa skrev 2018-05-17 09:29:39 följande:

Negativt test idag, ÄL+12.. tog sig nog inte denna månaden,. Ni som plussat, testade ni negativt innan plus och på vilken dag isf? Behöver lite hopp just nu :)

Jag testade neg på bim, bim+1 och bim+2. Väntade sedan till bim+6 och plussade då :) jag fick iofs sedan ett missfall men det kan jag inte tänka mig ha någon betydelse i frågan, men vad vet jag ??????????? :)
  • storformatare
    Jahajaa skrev 2018-05-17 17:09:42 följande:

Beklagar missfallet, men skönt att höra att någon plussar sent :) känns som att alla här inne plussar supertidigt!

Tack, det var tufft men allt sker av en anledning. Nu ska vi försöka pricka rätt vid nästa ÄL som jag inte vet när den kommer ske, haha!

Ja verkligen! Men tänk att det är helt olika från graviditet till graviditet, så det kan hända trots att du får neg på BIM :) håller tummarna för dig!
Svar på tråden Bim Maj 2018