• Mallanino

Bim Maj 2018

Hejsan allihopa! Hänger gärna på denna tråden :D Jag är inne på ÄL+10 och har 4 dagar kvar till BIM, redan 2 dagar efter äl så fick jag ont i äggstockarna igen (känner alltid av när jag har ägglossning) sen har det kommit och gått varje dag. Dock hade jag ont hela dagen på äl+8 !? Haft super ömma bröstvårtor i 3 dagar nu och jag brukar aldrig få ont i bröstvårtorna utan brukar få ont på sidan av bröstet. Vet att det är tidigt att testa men har inte kunnat låta bli (blev negativt). Denna eviga väntan till bim är ju olidlig :O Sen vågar jag inte hoppas eller tro för jag blir lika besviken varje gång mensen kommer..

• Mallanino
    Greta88 skrev 2018-05-15 08:54:55 följande:

Plussade nog precis

BIM -3 eller -4 idag! Svagt men jag kan se det tydligt ändå.

Grattis!!! :D :D
  • Mallanino

Har bim imorgon eller på fredag (17/5-18/5) åh herre Gud va nervös jag är :S vill inte ha mens , vill ha ett + !!

Hur går det för er andra? :)

• Mallanino
    babytjejen skrev 2018-05-16 20:48:44 följande:

Bim på fredag...hoppas hoppas på ett plus men allt tyder ju på plus. Strecket på cb early är bara ett spökstreck verkar det som efter googlande om det så räknar det testet negativt plus att kroppen är svullen o så. Känner mig ändå väldigt lugn konstigt nog...hoppas jag förblir det när mensen kommer o inte blir allt för ledsen. Hoppas mensen kommer i tid o inte är försenad så man får upp sina förhoppningar i onödan...

Håller tummarna för dig!

Jag har haft ont i äggstockarna sedan äl+2 sen fick jag SUPER ömma bröst för några dagar sedan. Känt mig extra hungrig i 3 dagar och nästan svimmat när jag rest mig för fort nu idag... så jag hoppas ju att det är grav symptomer å inget annat...
  • Mallanino
    SL185 skrev 2018-05-16 21:30:13 följande:

Bim 19 maj! Ska inte testa förrän bim+3, om mensen inte dyker upp dvs. Har inga grav symtom utan snarare mer mens symtom..svullen o hungrig hela tiden. Har inga stora förhoppningar denna gång men ändå, hoppas jag inte blir så ledsen om mensen kommer.

Så kuul att många har plussat denna månad, stort grattis till alla :) o håller tummarna för ännu fler plus, det är ju bara halva månaden som passerat trots allt :)

Tänkte inte heller testa förrän om några dagar om inte mensen kommer. Jag brukar inte känna av min mens mer än att jag får ömma bröst , dock är dom ömma på sidan då och denna gången är bröstvårtorna ömma (eller bakom bröstvårtorna) så jag håller tummar och tår :D

Håller tummarna för dig iaf :D

Det är jätte roligt! Hoppas men får vara med på den listan med ;)
  • Mallanino
    babytjejen skrev 2018-05-17 20:23:55 följande:

Nästan så man inte vill lägga sig eftersom jag vet att mensen kommer imorgon..vill så gärna ha ett plus istället men allt som händer i kroppen tyder på mens, bara svårt att få hjärtat att fatta det...är såååå rädd att det ska ta 3 år igen, Vet inte om jag orkar det..

Plus att ålder gör ju att man inte har så lång tid på sig..

Jag känner precis likadant :( vill inte sova eftersom jag tror mensen kommer imorgon :?( hoppas du slipper vänta 3 år :(
  • Mallanino
    SL185 skrev 2018-05-17 22:16:12 följande:

Ska bli sååå spännande detta!! Hoppas vi får våra efterlängtade plus o som också stannar! :)

Hoppas verkligen jag med!! Men är skeptiskt och vill inte ha morgon (får alltid mensen på morgonen)
  • Mallanino
    Systeryster33 skrev 2018-05-18 06:52:15 följande:

Åh tjejer, tänker på er! Hur har det gått för er?

Ingen mens ännu iaf , än finns det hopp :D
  • Mallanino
    SL185 skrev 2018-05-18 11:03:41 följande:

Hoppas att den skiner med sin frånvaro :) :) jag har inte fått nåt än men har haft mensvärk i ett par dagar, vi får se. En app säger bim idag, en annan säger lördag o en tredje säger på söndag!

Det hoppas jag med :D håller tummarna att din inte heller kommer :D hur länge sedan är det du hade äl då? Jag har bim idag eller så va det igår?! Äl+15 är jag på iaf ^^
  • Mallanino
    Swe97 skrev 2018-05-18 11:06:18 följande:

Plussade idag med mitt första barn, så glad!

Stort grattis!! Och lycka till :D hoppas med på ett plus med första snart :D
  • Mallanino
    SL185 skrev 2018-05-18 15:03:25 följande:

Nu kom mensen :( hade äl för 2 veckor sen... åh jag som inte skulle bli så ledsen denna gång, blev så nere :(

Hoppas på bättre tur för er del :)

Usch va tråkigt :( håller tummarna för nästa månad för dig då! :D

Ja vi får väll se :)
  • Mallanino

Har haft en super liten blödning inatt (fick rosa flytningar igår kväll sen super lite blod inatt) och negativt test nu på morgonen :?(

Svar på tråden Bim Maj 2018