• SofiaS95

Bim Maj 2018

Bim på söndag och jag är troligtvis skengravid för 8 gången. Fick ömma bröst idag som alltid är en tydlig pms symptom för mig och kommer alltid 7-8 dagar efter Äl. Det gör att jag tappar hoppet helt. Någon som haft precis vanlig pms och ändå varit gravid? Vill leva på hoppet några dagar till...

• SofiaS95

Min vanliga pms med dåligt humör och ömma bröst gjorde entré ordentligt idag. Samtidigt sjönk tempen ytterligare även om bim är först på söndan. Inga flytningar alls så som det alltid är före mens. Förhoppningarna är på 0 :(

• SofiaS95
    Aducia skrev 2018-05-22 18:34:19 följande:

Asså det många inte tänker på när de tempar är att efter äl ska tempen höjas mycket men den behöver inte nödvändigtvis höjas varje dag. Den kan gå upp och ner även efter äl men sålänge den håller sig över det gråa tjocka strecket. Som du ser på min kurva (Jag plussade för några dagar sen) så dippade min temp också men höll sig över "coverline". Så oroa dig inte!!

Tack för att du ger mig hopp! Nu just tänker jag inte främst på tempen utan också hur det känns i kroppen, men andra har ju också plussat utan symptomer...

• SofiaS95
    Systeryster33 skrev 2018-05-22 12:58:50 följande:

Vill bara ge dig lite hopp kring tempen!

Såhär gjorde min temp denna månaden och jag är gravid, så innan mensen kommer är det inte kört :) håller tummarna

Tack ska försöka hålla hoppet uppe även om jag är såå rädf att bli besviken än en gång!

• SofiaS95

Kunde inte hålla mig och tog ett test idag, negativt förstås. Är 3 dagar före bim. Tempen har varit lägre i tre dagar men steg idag men nästan 0,2 grader. Jag vågar hoppas ännu även om jag är rätt säker på att mensen kommer på söndag. Inga andra symptomer än ömma bröst som jag alltid har före mens

• SofiaS95

Mensen kom i söndags och jag blir bara mer och mer säker på att vi inte kan få barn. Inte ett enda litet svagt sträck på 9 månader!

Svar på tråden Bim Maj 2018