Bim Maj 2018
Precis slutat blöda efter missfall nr 3. Har fått missfall i dec, mars, april i vecka 4+3. Så nu kör jag igen! Väntar på guldägget. Vet dock inte när ÄL dyker upp. Bara på dag 7 idag, brukar få ÄL runt dag 20.,, lång väntan för mig...
Precis slutat blöda efter missfall nr 3. Har fått missfall i dec, mars, april i vecka 4+3. Så nu kör jag igen! Väntar på guldägget. Vet dock inte när ÄL dyker upp. Bara på dag 7 idag, brukar få ÄL runt dag 20.,, lång väntan för mig...
Helt rätt inställning, guldägget kommer nu i maj tror jag :)
Många som har ÄL nu i dagarna. Jag skulle tro att jag får ÄL ungefär om en vecka... dag 13 nu... segt. Ska börja testa med ÄL test dag 16. Förra månaden kom utslaget på dag 18. Har aldrig haft kortare cykel än 33 dagar. Den är oregelbunden så det går inte exakt att säga när BIM kommer bli.
Har precis fått vattniga flytningar som jag brukar få en vecka före ÄL. Fast är det ens sannolikt att få plus tre månader i rad?
Det kan vara så att jag är superfertil. Ägget befruktas jättelätt även om det inte är befruktningsdugligt, därför det blir missfall några dagar senare.
Läste precis att man kan ha ägglossning under mensen om man har oregelbunden cykel, vilket jag har efter förra graviditeten, så imorgon börjar jag testa! Det med glad gubbe. Spännande!!
Idag kom mensen, så får vi se om vi lyckas denna månad då... Börjar kännas hopplös men ger det några månader till innan jag tolkar det som att det inte är meningen...
Nästan positivt idag. Rund ring på digitalt ÄL test. Hoppas på positivt imorgon. :)
Jag hade ÄL idag men sträcket såg ut som ditt svaga. Brukat du få två jätte skarpa sträck vi ÄL? Detta är första månaden jag testat och har aldrig använt stickorna förut. Så vet inte om jag borde fått ett skarpt sträck eller att jag helt enkelt inte kommer upp i dom hormon nivåerna. Va tror du?
Är det någon som kan lugna mig över att jag fortfarande inte har ägglossning?? Bim är tidigast 7 maj och senast 12 maj (oregelbundet).
Ah okey... Jag hade 27 dagars cykel förra gången men den brukar vara 30 dagar o ibland 32 dagar. Är på dag 16 nu.