Bim Maj 2018
Hur gick det ? Blev äl-testet starkare ?
Får testa nu i några dagar och se vad som händer. Blir så förvirrad. ;) men har iaf hunnit med att mysa 2 gånger så hoppas vi inte missade äl om det var nu. :)
Hur gick det ? Blev äl-testet starkare ?
Kanske är du gravid?
Fattar ingenting...
Jag ska enligt appen (som brukar stämma prima!) ha ÄL den 21/4. Började testa, med CB advanced, dag 9 efter mensens första dag. Fredag visade rund ring, lördag visar rund ring men ökning på ÄL-sticka, söndag visar rund ring och svagare sticka. Och idag får jag en blinkande gubbe och inget alls på sticka.
Fattar ingenting. Dock har jag ÄL-smärtor idag trots att det är fem dagar kvar!
Sist hade jag blinkade gubbe tre dagar och fjärde visade fast gubbe.
Eftersom vi kör heminsemination så måste vi liksom planera en det, så vi kör ett första försök idag. Men hur stor är sannorlikheten att det är till någon nytta? Hmm
Positivt äl-test idag.. äntligen! ;)
Samma här! Nu håller vi tummarna ;)
Ja verkligen kul att följas åt. Mitt va positivt även igår så kan hända att BIM är redan 2/5. Men hoppas verkligen inte på någon mens då :O. Lycka till :)
Hade äl i torsdags/fredags, nu börjar denna eviga väntan till BIM. Hoppas tiden går fort! Ska försöka hålla mig från att testa tidigare än BIM men det är svårt när man har massor med test liggandes hemma. ;)
Angående att berätta för folk. :)
Vi var väldigt tysta om detta till en början. Men efter vi försökt i ca 6 månader kunde jag inte hålla mig. Berättade då för mina närmsta vänner och bror med tjej. Men annars försöker vi vara tysta. Vill ändå att det ska vara lite överraskning. :D
Tycker det är väldigt skönt att det finns några man berättat för några så man kan prata lite om det. Och speciellt när vi fick missfall.
Äl +5/6 idag och mina bröstvårtor är väldigt ömma..?
Mina bröst brukar kunna ömma några dagar innan mens men inte bara bröstvårtorna?
Vet inte riktigt vad jag ville få ut av detta haha, både för tidigt för att känna av någon och för tidigt att testa. ;)
Testade negativt idag (höll mig i 4 timmar) - trots att symtomen är kvar. Kan jag ha räknat ut fel ÄL och BIM? För blödningen jag hade i helgen var inte alls som min mens brukar vara :0 vet inte vad jag ska göra, ska jag testa i helgen?