Bim Maj 2018
Ja så himla spännande! Och så himla kul att följas åt och ha någon att prata med när man vill hålla det tyst utåt! :D
Ja så himla spännande! Och så himla kul att följas åt och ha någon att prata med när man vill hålla det tyst utåt! :D
Godmorgon, symtomen har fortfarande inte försvunnit och tempen har gått upp från 36.5 till 36.6 till 36.7 imorse. Förstår nada men ska testa mig nästa vecka igen så får vi se :0
Idag efter typ 1-2 timmar på shoppingcenter så drog det otroligt mycket i ljumskarna, var tvungen att sätta mig och vila :0 aldrig hänt, förutom när jag plussade förra gången :0
Andra symtom jag har:
Yrsel
Extrem trötthet
Kissnödig hela tiden
Förstoppning
Illamående
Ömma bröst och känsliga bröstvårtor
Drar i ljumskarna
Brännande känsla i magen
Tempen svajar
Ont i höfterna och ländryggen
Konstig blödning (förra helgen)
Någon som känner igen sig? Som har plussat.
Ojdå! Hoppas det visar sig vara ett plus på gång då. :D
Jag är inte riktigt i samma sits men har haft en konstig molvärk under dagen, mycket flytningar vid ansträngning. Sticker och bränner i tjejmagen och ibland som mensvärk. Och känner mig lite virrig, men det har kanske inte med det att göra, haha. ;)
Men spännande för dig, hur tror du strid ligger till med bim? Har du testat idag? :D
Jag måste fråga er här ang sekretet. Jag läser hur alla känner av dit fertila sekret och ser det tydligt genom en förändring av mängden i trosorna också. Jag har aldrig känt eller set någon skillnad och börjar nu tro att det kanske är pga det som gör att vi inte bli gravida. Är det så att det fertila sekretet alltid ökar i mängd så det märks av elle kan sekretet bara hålla sig inne vid livmoderhalsen ?
Tack så mycket för svar. Har du känt efter att dit sekret då bara håller sig inne vid livmoderhalsen ?
Oj duktig du är på att hålla dig! :D jag har beställt från testlagret, tycker dom funkar bra. :)
Vad tror ni? Bilden högst upp är 3+4 bilden i mitten är jämförelse bild av test 3+4 och 3+5 och sista bilden är ett annat test 3+5. Hur länge hade ni väntat innan ni tog ett digitalt? Grejen är att är jag gravid nu så hände de sista helgen jag och killen träffades. Utan skydd ett år och efter den helgen gjorde vi slut. Men vad tror ni? Tror ni de är något?
Jag ser oxå två streck. Framförallt på den längst ner. Men vågar int hoppas på något ännu.. tänkte köpa veckoindikator imorrn
Godmorgon!
BIM-4 idag och neg test. Fortsatt ömma och större bröst samt molvärk och uppblåst mage. Kan precis lika gärna vara PMS förstås, men undrar om det ändå inte tog sig denna gång ( det tror jag iofs varje månad, är positivt lagd :))
Har tidigare graviditeter plussat som tidigast på BIM-3, men oftast på -2 el -1.
Hur går det för er andra som närmar sig BIM?
Fler som testar?
Jag ser tyvärr inga bilder från mobilen, så jag kan inte se de bilder som postas. Mkt irriterande!