• saijda

Bim Maj 2018

CBF skrev 2018-04-25 14:19:17 följande:

Ja så himla spännande! Och så himla kul att följas åt och ha någon att prata med när man vill hålla det tyst utåt! :D

Exakt! Skönt att kunna ställa frågor, skriva rakt ut hur man känner sig och undrar över utan att känna sig dum eller dömd :)
  • saijda

Godmorgon, symtomen har fortfarande inte försvunnit och tempen har gått upp från 36.5 till 36.6 till 36.7 imorse. Förstår nada men ska testa mig nästa vecka igen så får vi se :0

• saijda

Idag efter typ 1-2 timmar på shoppingcenter så drog det otroligt mycket i ljumskarna, var tvungen att sätta mig och vila :0 aldrig hänt, förutom när jag plussade förra gången :0

Andra symtom jag har:

Yrsel

Extrem trötthet

Kissnödig hela tiden

Förstoppning

Illamående

Ömma bröst och känsliga bröstvårtor

Drar i ljumskarna

Brännande känsla i magen

Tempen svajar

Ont i höfterna och ländryggen

Konstig blödning (förra helgen)

Någon som känner igen sig? Som har plussat.

• saijda
    Imra skrev 2018-04-28 18:46:42 följande:

Ojdå! Hoppas det visar sig vara ett plus på gång då. :D

Jag är inte riktigt i samma sits men har haft en konstig molvärk under dagen, mycket flytningar vid ansträngning. Sticker och bränner i tjejmagen och ibland som mensvärk. Och känner mig lite virrig, men det har kanske inte med det att göra, haha. ;)

Men spännande för dig, hur tror du strid ligger till med bim? Har du testat idag? :D

Hoppas jag med, så efterlängtat! <3 har också mycket flytningar vid ansträngning samt känner mig extremt virrig haha ^^

Jag har inte vågat testa idag, förra gången plussade jag starkt på BIM+4 så tänkte vänta tills dess och se :$ vet inte vilka test jag ska köpa bara, antingen via nätet eller rfsu :0
  • saijda
    Anonym (Typiskt) skrev 2018-04-28 19:49:07 följande:

Jag måste fråga er här ang sekretet. Jag läser hur alla känner av dit fertila sekret och ser det tydligt genom en förändring av mängden i trosorna också. Jag har aldrig känt eller set någon skillnad och börjar nu tro att det kanske är pga det som gör att vi inte bli gravida. Är det så att det fertila sekretet alltid ökar i mängd så det märks av elle kan sekretet bara hålla sig inne vid livmoderhalsen ?

Det kan också hålla sig inne vid livmoderhalsen, det är olika från person till person finns inget ?exakt såhär ska det vara?. Jag har så att det bara håller sig inne vid livmoderhalsen men att det ibland (rätt sällan) kommer i trosorna. Och jag har varit gravid tidigare :)
  • saijda
    Anonym (Typiskt) skrev 2018-04-28 20:15:50 följande:

Tack så mycket för svar. Har du känt efter att dit sekret då bara håller sig inne vid livmoderhalsen ?

Så lite så :) ja det har jag gjort.
  • saijda
    Imra skrev 2018-04-28 20:30:04 följande:

Oj duktig du är på att hålla dig! :D jag har beställt från testlagret, tycker dom funkar bra. :)

Jag vågade inte tro att det var sant förra gången, vi lyckades bara få till sex en gång den månaden vi plussade det var därför jag höll mig, min svåger och hans fru tjatade på mig att testa så till slut gjorde jag det ^^ okej kanske ska testa dem, har bara litat på rfsu innan :0

Min man tror stenhårt på att jag är gravid, mitt humör svajar och jag har också konstiga sug mår illa av saker jag gillar osv.. vågar inte tro bara vill så gärna ha ett pluss <3 men hormonerna kan man inte inbilla sig iaf :0
  • saijda
    Kidrauhl skrev 2018-04-28 23:22:02 följande:

Vad tror ni? Bilden högst upp är 3+4 bilden i mitten är jämförelse bild av test 3+4 och 3+5 och sista bilden är ett annat test 3+5. Hur länge hade ni väntat innan ni tog ett digitalt? Grejen är att är jag gravid nu så hände de sista helgen jag och killen träffades. Utan skydd ett år och efter den helgen gjorde vi slut. Men vad tror ni? Tror ni de är något?

Jag tycker mig se två sträck på testen. Grattis! :)
  • saijda
    Kidrauhl skrev 2018-04-29 00:15:03 följande:

Jag ser oxå två streck. Framförallt på den längst ner. Men vågar int hoppas på något ännu.. tänkte köpa veckoindikator imorrn

Gör du så, men det är definitivt ett pluss. Men förstår dig hade gjort desamma ;)
  • saijda
    bluegrass skrev 2018-04-29 05:35:48 följande:

Godmorgon!

BIM-4 idag och neg test. Fortsatt ömma och större bröst samt molvärk och uppblåst mage. Kan precis lika gärna vara PMS förstås, men undrar om det ändå inte tog sig denna gång ( det tror jag iofs varje månad, är positivt lagd :))

Har tidigare graviditeter plussat som tidigast på BIM-3, men oftast på -2 el -1.

Hur går det för er andra som närmar sig BIM?

Fler som testar?

Jag ser tyvärr inga bilder från mobilen, så jag kan inte se de bilder som postas. Mkt irriterande!

Godmorgon, jag testade också minus på BIM-4 (den 25e april) men mina symtom kvarstår och tempen har stigit igen efter troligtvis fästningsdipp :0 jag är på BIM+1/2 idag och ska se om jag kan hålla mig till minst BIM+4 innan jag testar igen. Plussade sist på BIM+4 (tyvärr slutade det i missfall därav oroligheten :/ ) så är inne på tredje försöket sedan missfallet men har försökt sedan augusti-2017.

Hoppas vi får ett pluss <3
Svar på tråden Bim Maj 2018