• Imra

Bim Maj 2018

Fialotta8 skrev 2018-04-26 08:03:05 följande:

Kanske en bättre bild. Vad tror ni?

För mig är det där ett plus! :D

Stort grattis! :D
  • Imra
    Fialotta8 skrev 2018-04-26 08:05:07 följande:

Åh tack! Jag hoppas verkligen du har rätt! Har inte känt något annorlunda alls denna månaden!

Mådde inte heller annorlunda eller något när jag plussade sist.

Bara väldigt ömma bröst. ;)
  • Imra

Bim -7 idag.

Har haft mer flytningar än vanligt kan jag tycka, ömma bröstvårtor och typ som stick i brösten. Känns för tidigt att testa redan men ska nog testa på söndag iaf. ;)

Hur går det för er andra som börjar närma er bim?

• Imra
    Fialotta8 skrev 2018-04-27 07:50:40 följande:

Det va fortfarande plus idag ????????

Åh så himla roligt!!! :D<3
  • Imra

Bim-5

Kunde inte hålla mig från att testa redan idag, negativt såklart.. men det är ju tidigt att testa egentligen.

Fortfarande ömma bröstvårtor och molvärk från och till. Men för min del kan det lika gärna vara mensen som är på g, förutom att jag aldrig har ont i bara bröstvårtorna?

Aja, bara vänta och se. :)

• Imra
    saijda skrev 2018-04-28 18:16:08 följande:

Idag efter typ 1-2 timmar på shoppingcenter så drog det otroligt mycket i ljumskarna, var tvungen att sätta mig och vila :0 aldrig hänt, förutom när jag plussade förra gången :0

Andra symtom jag har:

Yrsel

Extrem trötthet

Kissnödig hela tiden

Förstoppning

Illamående

Ömma bröst och känsliga bröstvårtor

Drar i ljumskarna

Brännande känsla i magen

Tempen svajar

Ont i höfterna och ländryggen

Konstig blödning (förra helgen)

Någon som känner igen sig? Som har plussat.

Ojdå! Hoppas det visar sig vara ett plus på gång då. :D

Jag är inte riktigt i samma sits men har haft en konstig molvärk under dagen, mycket flytningar vid ansträngning. Sticker och bränner i tjejmagen och ibland som mensvärk. Och känner mig lite virrig, men det har kanske inte med det att göra, haha. ;)

Men spännande för dig, hur tror du strid ligger till med bim? Har du testat idag? :D
  • Imra
    saijda skrev 2018-04-28 19:36:01 följande:

Hoppas jag med, så efterlängtat! <3 har också mycket flytningar vid ansträngning samt känner mig extremt virrig haha ^^

Jag har inte vågat testa idag, förra gången plussade jag starkt på BIM+4 så tänkte vänta tills dess och se :$ vet inte vilka test jag ska köpa bara, antingen via nätet eller rfsu :0

Oj duktig du är på att hålla dig! :D jag har beställt från testlagret, tycker dom funkar bra. :)
  • Imra
    bluegrass skrev 2018-04-29 05:35:48 följande:

Godmorgon!

BIM-4 idag och neg test. Fortsatt ömma och större bröst samt molvärk och uppblåst mage. Kan precis lika gärna vara PMS förstås, men undrar om det ändå inte tog sig denna gång ( det tror jag iofs varje månad, är positivt lagd :))

Har tidigare graviditeter plussat som tidigast på BIM-3, men oftast på -2 el -1.

Hur går det för er andra som närmar sig BIM?

Fler som testar?

Jag ser tyvärr inga bilder från mobilen, så jag kan inte se de bilder som postas. Mkt irriterande!

Godmorgon!

Vi har samma bim du och jag. :) jag började testa igår och både igår och idag var negativt. Sist jag plussade så plussade jag svagt på bim-2 så hoppas det bara är för tidigt för att det ska visa något.

Har som du molvärk och ömma bröst. Igår hade jag verkligen som en svidande känsla i magen och då börjar man ju hoppas ännu mer. Så tråkigt att bli lurad av kroppen varje månad och tro att det ska vara något när det inte är det, börjar bli trött påt! ;)

Fick även ta två test idag för det först visade spökstreck som var rätt nära kontrollstrecket.

Lycka till! :)
  • Imra
    Kidrauhl skrev 2018-04-29 01:25:09 följande:

Fick detta nu! Är rätt säker på att de faktiskt är en böna där inne. Men vill ändå vara helt säker med ordet ? gravid? hade varit så underlättande

Stort grattis! :D <3 så himla roligt!

Har du några tydliga symptom? När har du bim?
  • Imra

Bim -3 idag.

Testade i morse också, kunde tycka mig se ett svagt streck men litar inte på det riktigt. Men man börjar ju hoppas ännu mer. ;)

Har haft väldigt starka känningar i magen, speciellt när jag rör på mig och när jag ska sova? Inte mycket annat som kan vara symptom nu iaf.

Sist jag plussade så var det väldigt svagt på bim-2. :)

Svar på tråden Bim Maj 2018