Bim Maj 2018
Kanske en bättre bild. Vad tror ni?
Stort grattis! :D
Kanske en bättre bild. Vad tror ni?
Åh tack! Jag hoppas verkligen du har rätt! Har inte känt något annorlunda alls denna månaden!
Bim -7 idag.
Har haft mer flytningar än vanligt kan jag tycka, ömma bröstvårtor och typ som stick i brösten. Känns för tidigt att testa redan men ska nog testa på söndag iaf. ;)
Hur går det för er andra som börjar närma er bim?
Det va fortfarande plus idag ????????
Bim-5
Kunde inte hålla mig från att testa redan idag, negativt såklart.. men det är ju tidigt att testa egentligen.
Fortfarande ömma bröstvårtor och molvärk från och till. Men för min del kan det lika gärna vara mensen som är på g, förutom att jag aldrig har ont i bara bröstvårtorna?
Aja, bara vänta och se. :)
Idag efter typ 1-2 timmar på shoppingcenter så drog det otroligt mycket i ljumskarna, var tvungen att sätta mig och vila :0 aldrig hänt, förutom när jag plussade förra gången :0
Andra symtom jag har:
Yrsel
Extrem trötthet
Kissnödig hela tiden
Förstoppning
Illamående
Ömma bröst och känsliga bröstvårtor
Drar i ljumskarna
Brännande känsla i magen
Tempen svajar
Ont i höfterna och ländryggen
Konstig blödning (förra helgen)
Någon som känner igen sig? Som har plussat.
Hoppas jag med, så efterlängtat! <3 har också mycket flytningar vid ansträngning samt känner mig extremt virrig haha ^^
Jag har inte vågat testa idag, förra gången plussade jag starkt på BIM+4 så tänkte vänta tills dess och se :$ vet inte vilka test jag ska köpa bara, antingen via nätet eller rfsu :0
Godmorgon!
BIM-4 idag och neg test. Fortsatt ömma och större bröst samt molvärk och uppblåst mage. Kan precis lika gärna vara PMS förstås, men undrar om det ändå inte tog sig denna gång ( det tror jag iofs varje månad, är positivt lagd :))
Har tidigare graviditeter plussat som tidigast på BIM-3, men oftast på -2 el -1.
Hur går det för er andra som närmar sig BIM?
Fler som testar?
Jag ser tyvärr inga bilder från mobilen, så jag kan inte se de bilder som postas. Mkt irriterande!
Fick detta nu! Är rätt säker på att de faktiskt är en böna där inne. Men vill ändå vara helt säker med ordet ? gravid? hade varit så underlättande
Bim -3 idag.
Testade i morse också, kunde tycka mig se ett svagt streck men litar inte på det riktigt. Men man börjar ju hoppas ännu mer. ;)
Har haft väldigt starka känningar i magen, speciellt när jag rör på mig och när jag ska sova? Inte mycket annat som kan vara symptom nu iaf.
Sist jag plussade så var det väldigt svagt på bim-2. :)