• bluegrass

Bim Maj 2018

Imra skrev 2018-05-03 07:00:46 följande:

Idag gjorde jag ett digitalt test bara förvar få det svart på vitt! :D bim idag.

Grattis!!!
  • bluegrass
    Milian03 skrev 2018-05-03 07:55:23 följande:

Idag var bindan nästan tom och gravtestet negativt! Skönt! Nu lägger vi missfallet bakom oss och letar ny äl :)

Vad skönt! Håller tummarna för att du ( och jag :)) plussar i slutet av maj nu!
  • bluegrass
    Lizzojo skrev 2018-05-03 09:52:26 följande:

Hej Allihop! Jag har pausat härifrån ett tag då vi fick missfall 24/3.... jättejobbigt men vi tog nya tag och jag fick ägglossning exakt 4 veckor efter missfallet (utan mena emellan) och nu idag äl+9 fick vi plus igen! Så glad såklart men denna gången är allt så mycket mer oroligt pga missfallet, någon som

Känner samma? Kram till er alla

Grattis!!
    Jag fick MF 8/3, men har tyvärr inte lyckats bli gravid igen. Tror att jag kommer vara mkt orolig när jag förhoppningsvis blir gravid igen. Du kanske kan få ett tidigt VUL för att stilla oron om några veckor?
    Hoppas att allt går bra!
  • bluegrass
    Lizzojo skrev 2018-05-03 21:29:53 följande:
    Fy va tråkigt, så jobbigt när fet händer! Men har Du haft ägglossning sedan dess? Och testar du med äl-tester? Hoppas hoppas på ett plus för dig!!

Ja jag tror att jag ska föröka med det faktiskt, hoppad de går med på det bara...
    Tack så mycket!!
    Ja, har haft äl två gånger efter mitt MF. Sist körde jag med digitalt och fick fin glad gubbe. Men blev tyvärr inte gravid trots att vi prickat in äl. Men är 38 år, så fertiliteten är väl inte på topp. Hoppas på nästa cykel!

Meeameli- stort grattis!
  • bluegrass
    1995lj skrev 2018-05-03 20:55:58 följande:

Hej ser ni något rakt uppåt sträck i mitten?? Clearblue Early äl+11 kvälls urin kissat ca 2 Tim innan ser ni nått ?

Jag ser! Tror absolut att du är gravid!
  • bluegrass
    H0nd3ndär skrev 2018-05-03 21:54:57 följande:

Grattis alla som redan plussat!

Har själv BIM imorgon. Tog ett tidigt test imorse och fick ett mycket svagt streck (rosa) inom någon minut. Vågar inte riktigt tro på det än men ska ta ett nytt i helgen om mensen inte dyker upp.

Låter ju mycket positivt! Håller tummarna!
  • bluegrass
    louisejohansson skrev 2018-05-04 07:56:29 följande:

Tog ett till test imorse. Ser ett tydligt blått sträck nu :D:D bilden är redigerad då det var svårt att få med tydligt på bild!

Grattis!!
  • bluegrass
    Sararebecca skrev 2018-05-04 12:36:56 följande:

Grattis till alla som plussat! Woho!
    Jag tror att jag fick svagt positivt imorses jag med. (Svårare att se på bild än irl) Ska testa ett digitalt imorgon. Vad tror ni?

Absolut positivt säger jag. Vågar mig på ett grattis!!
  • bluegrass
    SL185 skrev 2018-05-05 10:42:00 följande:
    Jag känner mig helt förstörd så jag vet inte vart jag ska ta vägen :( vill bara låsa in mig i ett rum och gråta. Fick glad gubbe på ältest i torsdags eftermiddag men även igår eftermiddag, vi låg i torsdags men inte igår och blir nog inget idag/helgen heller. Mannen har sån prestationsångest, går inte att beskriva. Och jag förstår honom men samtidigt blir jag helt knäckt. Har avhållit mig från en massa saker och mediciner för att inte ?riskera? nåt. Sitter o gör ältest varje dag. Jag klarar inte av detta längre, så psykiskt påfrestande, man kämpar o kämpar men det går inte :( :( ännu en månad som är förstörd. förlåt för negativ energi..

Stort stort grattis till alla som plussat, ni ger oss hopp :)
    Förstår att du blir ledsen och stressad! Hoppas att det räckte med den gången. Min man tycker också att det är jättejobbigt med prestationssex. Kram!
  • bluegrass
    theteacher skrev 2018-05-05 11:04:27 följande:

Hej tjejer!!

Imorse kan ha varit den sjukaste morgon nånsin. Jag vaknar, helt säker på att mensen anlänt och tänker att det är bäst att gå på toa och sätta i en tampong så inte sängen blir blodfylld.. Haha! Väl på toa, ingen mens... Tar ett gravtest bara för att jag är knäpp som jag är.. Visar direkt svagt streck, så tar ett till, visar svagt igen. Men kan fortfarande inte förstå nånting.. Tar ett ytterligare två test till varav de ena ett digitalt. Inte förrän jag ser orden gravid förstår jag att jag faktiskt testar positivt!!! Halelulejaaaa! Helt sjukt konstig känsla... Jag skulle ju ha mens, har inte haft några symptom över huvud taget och min temp sjönk som en trasig båt för några dagar sedan?? Förstår ingenting.. 

Så nu behöver jag er hjälp, hur kommer det sig att min temp sjönk drastiskt för några dagar sedan och jag ändå testar positivt? Jag lägger upp bilder så ni kan se både test och kurva. Tacksam om nån har någon kunskap om detta då jag fortfarande knappt tror på det.. 

Wow! Grattis!!
Svar på tråden Bim Maj 2018