Bim Maj 2018
Det här ser ju inte lovande ut :( jag som var rätt säker på att jag var gravid med alla symptom jag haft! Fuck!
Lycka till allihopa, och vi andra vi ses i juni tråden <3
Det här ser ju inte lovande ut :( jag som var rätt säker på att jag var gravid med alla symptom jag haft! Fuck!
Lycka till allihopa, och vi andra vi ses i juni tråden <3
Kan ju vara fästningsdip? Bör gå upp i morgon :)
Min temp sjönk något samma dag som jag fick plus på stickan. Dagen innan hade jag 36.66 och dagen efter 36.38 för att sedans tiga igen. Så hoppet borde inte vara ute för dig, håller tummarna.
Min temp sjönk något samma dag som jag fick plus på stickan. Dagen innan hade jag 36.66 och dagen efter 36.38 för att sedans tiga igen. Så hoppet borde inte vara ute för dig, håller tummarna.
Imorgon tänkte jag göra ett test igen... åh jag är så nervös.
Då är jag nämligen på dag 40 efter att jag slutat med ppiller. (ingen mens sen ett år tillbaka)
Senaste testet tog jag för nästan tre veckor sedan vilket var negativt men symptomen håller i sig. Illamående vid olika tider, molvärk varje dag, yr ibland och vita flytningar som jag nu haft i 2 veckor.
Jag vet inte vad jag ska göra eller tro när det inte är positivt. :(
Hej allihop, jag hoppar in i den här tråden :)
Grattis till er som redan plussat!
Vi är igång och försöker med ett syskon, första försöket denna månad. Om jag hade äl när jag tror (tecken på äl för mig är ömma bröstvårtor) trots inga typiska äl-flytningar, så har jag bim 24/5.
Antingen var jag torr i halsen imorse eller så hade jag lite lätt halsbränna :O Men är det ens möjligt enbart 5 dagar efter äl? Idag tycker jag mig känna ilande i tjejmagen men det är rätt svagt så misstänker att jag inbillar mig, vågar inte tro eller hoppas på något.
När ska man våga testa sig? Plussade med min första på äl+10
Åh vad kul! Beklagar ditt missfall, vi hade ett innan vi fick vårt barn. Det är tungt. Hur gammalt är ert barn?
Oj wow! Hoppas det stämmer, det ger mig hopp haha :D Tack!
En fråga bara: vi har använt glidmedel hela tiden förra veckan och nu läser jag något om att det försämrar spermiernas rörlighet, nu känner jag mig ytterst dum. Suck! Är detta sant?
Plussade idag BIM -3 enligt Natural cycles
Håller tummarna för er nu också!!! :D
Hoppas verkligen jag med!! Men är skeptiskt och vill inte ha morgon (får alltid mensen på morgonen)
Berikar tråden med ett plus till! Måtte det gå vägen den här gången, missfall sist <3
Kram alla fina! Hoppas vi får hänga tillsammans i bf januari istället!
Vilken lyckotråd detta är! Stort grattis alla <3!
Här är älen över för denna gång. Tror vi lyckades tima in den bra.
Hoppas nu att jag kan få skriva in mig på Plus-listan i slutet av maj.
BIM 30/5 ( så jag fick två chanser i maj, hoppas att det går bättre detta försök)
Min vanliga pms med dåligt humör och ömma bröst gjorde entré ordentligt idag. Samtidigt sjönk tempen ytterligare även om bim är först på söndan. Inga flytningar alls så som det alltid är före mens. Förhoppningarna är på 0 :(