• Imra

Bim Maj 2018

Kidrauhl skrev 2018-04-30 15:19:03 följande:

Jag ser! Första testet jag tog var så pass ljust att de knappt syntes. Tycker ditt e ganska starkt jämfört med det! Ta ett nytt imorgon! Hoppas att det inte är ett spökstreck <3 lägger in bild på mitt första test. Jag har fått ett + med clearblue nu oxå! Så jag är gravid <3

Viken dag tog du det där testet? När innan eller efter bim alltså? :D

Jag tog ett i morse och kan inte sluta tänka på det. Såg ett streck men ett väldigt väldigt svagt. Tog några bilder på det. Kan lägga upp och se om du eller någon annan ser. :) bim -3 idag. Säkert bara inbillning men lägger upp iaf. ;)

• Imra
    Ejjami skrev 2018-04-30 15:54:18 följande:

Du inbillar dig inte! Jag ser en skugga! Hoppas det inte är ett spökstreck!

Åh skönt att höra! :D

Ja det hoppas jag också att det inte är. Har ju varit med om svaga streck tidigare som visat sig vara falska.. men ska testa nu varje dag fram till bim. :D
  • Imra
    louisejohansson skrev 2018-05-01 05:50:23 följande:

Grattis! ???? hur långt efter ÄL? Haft symtom? ????

Tack! :D Äl +11 tror jag att det är idag. :D

Har haft kraftig molvärk egentligen, inte vanlig som man kan ha utan mer mensvärk, brännande, svidande känsla fast inte ontont haha. ;) dock inga ömma bröst eller något, det brukar jag ha innan mens annars. :D
  • Imra
    Ejjami skrev 2018-05-01 06:00:19 följande:

Men Grattis!!!! :D :D :D

Tack!! :D
  • Imra

Lägger till mig på plus-listan :)

BIM-lista maj

1/5 Mih4, Jagvetdåinte

2/5 Jeex, Theresu, puffen2009

3/5 Lilly2015, Imra, sofiaaaaaa, bluegrass, Issari

4/5 Meemelie, ansano91, H0nd3ndär

5/5 niiskuneiti, AllaGodaTingÄrTre, theteacher

6/5 Paka, louisejohansson

7/5 Sararebecca, maria1992, jennyek93

8/5 aleakim90, CBF, Zandylina

9/5 lottch3n, Ejjami

10/5 nooneyouknow

11/5 E88

12/5 Lo, Linneisen

12/5 pippispetra

13/5 Hepphopp

14/5 Alehed90

15/5 dummamej2, EIJ90, Nelliki, Jahajaa, snorpan91

16/5 LovaViola

18/5 Greta88

19/5 Lunalove, Fruitloop

20/5 lyckligast80

22/5 MR8692

22/5 Nilepile89

24/5 FrökenUtter, Nicci91

25/5 lullis94

26/5 Norrlänska

27/5 Milian03

30/5 Ettlitetsyskon

Plus-listan

26/4 Fialotta8 bim -4

1/5 Imra (bim -2)

• Imra
    CBF skrev 2018-05-01 09:37:10 följande:

Många av oss hade rätt igår när skuggsträcket syntes! Att magkänslan kan ha så rätt!! Första försöket denna månad, nidblödning igår och bim i helgen! Trodde inte det skulle visas så tidigt!! Har suttit med glädjetårar, riktigt fulgråt.. hoppas den vill stanna kvar! Hur tusan ska jag kläcka detta för min sambo idag?! Någon som har en rolig idé?

Stort grattis! Vad roligt! :D
  • Imra

Idag var gravtestet ännu lite starkare än igår, det känns skönt att se att det stiger! :D bim-1

• Imra
    Mih4 skrev 2018-05-02 08:10:05 följande:

Det där är klockrent positivt! Grattis!! Läskigt att vara beräknad nära årsskiftet med tanke på allt firande vid jul och nyår (helst inte föda vid jul haha)

Tack!! :D

Haha ja det är lite läskigt, har alltid sagt att man inte vill få i december eller riskera att få då. Men efter missfallet så sa vi att vi skiter i när det blir bara det blir. :D

bara att knipa, haha ;)
  • Imra

Idag gjorde jag ett digitalt test bara förvar få det svart på vitt! :D bim idag.

• Imra
    saijda skrev 2018-05-03 07:07:27 följande:

Godmorgon, enligt flo så har jag ÄL om tre dagar. Är det försent att använda ÄL tester eller går det lika bra ändå? Använder mig bara utav tempmetoden men vill pröva annat också, på grund att jag inte har plussat sedan missfallet i januari :/

Det är inte försent, ta i eftermiddag :D
  • Imra
    Lizzojo skrev 2018-05-03 09:52:26 följande:

Hej Allihop! Jag har pausat härifrån ett tag då vi fick missfall 24/3.... jättejobbigt men vi tog nya tag och jag fick ägglossning exakt 4 veckor efter missfallet (utan mena emellan) och nu idag äl+9 fick vi plus igen! Så glad såklart men denna gången är allt så mycket mer oroligt pga missfallet, någon som

Känner samma? Kram till er alla

Grattis till plusset! :D Känner precis samma! Vi fick missfall i januari och fick plus nu igen. Mycket mer orolig men känns mycket bättre denna gången en förra. Hade nog en magkänsla förra gången om att allt inte var ok. Hoppas såå att denna lilla vill stanna! :D

Lycka till, håller tummarna för er! :D kram
  • Imra

Så härligt att se att det är så många som plussat redan! :D <3

Svar på tråden Bim Maj 2018