• bluegrass

Bim Maj 2018

Issari skrev 2018-05-05 12:08:40 följande:

Negativt test i morse och nu mensvärk. Känns extra jobbigt att ha mensvärk när besvikelsen också inverkar. Nästa omgång ska jag försöka att inte analysera så mycket. Blir bara så tokig på när mensen är sen och tempen segar med både upp och nedgång (i vanliga fall är det tvära svängar både vid ÄL och mens).

Håller med. Denna mens och mensvärk var extra tung. Tyckte att jag hade så himla mkt symtom och kände mig så gravid! Så tråkigt när kroppen luras.
    Jag ska försöka att analysera mindre denna gång, men vet att jag inte kommer att kunna låta bli. Har precis beställt hem en massa äl- och gravtest...
  • bluegrass
    Anonym (Milia) skrev 2018-05-05 08:03:04 följande:

Jag hoppar gärna in här, även om jag ligger lite längre bak än alla er som testar positivt redan nu - grattis till er! ;)
    Jag har velat ha ett barn till ett bra tag nu, men mannen har varit mer tveksam, igår kom han och sa att han ville att vi testar.

Jag har förväntad mens i morgon, så första ägglossningen vi siktar på blir i mitten av maj någon gång vilket innebär BIM i slutet maj enligt min cykel. Jag är ganska övertygad om att det inte kommer ta sig på första försöket, men alltid kul att följa andra i samma sits och sååå exalterad att vi äntligen ska börja försöka! 

Jag såg BIM-listan, så jag såg att här var fler som inte har BIM förens i slutet av månaden :)

Välkommen! Spännande att börja försöka!
    Jag hade BIM 3/5, men fick tyvärr mens 2/5. Ny BIM 30/5, så jag har också i slutet av maj.
    Min nr 1 och 3 blev till på första försöket, nu försöker vi få till ett fjärde barn och det blir fjärde försöket nu.
  • bluegrass

Helt otroligt med alla plus!
    Stort grattis till er! Jag är med i tråden för andra gången. Fick mens i början av maj och har nu ny BIM 30/5. Äl-känningar nu, men neg tester än så länge. Försöker få till sex varannan dag. Hoppas på stegring snart, för min man är bortrest i helgen och jag hela nästa v.
    Hoppas så på plus i maj jag med!

• bluegrass

Vilken lyckotråd detta är! Stort grattis alla <3!
    Här är älen över för denna gång. Tror vi lyckades tima in den bra.
    Hoppas nu att jag kan få skriva in mig på Plus-listan i slutet av maj.
    BIM 30/5 ( så jag fick två chanser i maj, hoppas att det går bättre detta försök)

• bluegrass

Hej!
    Vårt andra försök i maj, tredje efter MF i mars.
    BIM- 4. Mkt ömma bröst sedan några dagar. Lätt molvärk i magen.
    Finns ett antytt streck på testet tycker jag. Hoppas att det blir starkare och stannar kvar denna gång.

• bluegrass
    Sanssan skrev 2018-05-26 20:28:21 följande:
    Ja jag ser ett svagt svagt streck där! ;) testa om ett par dagar o se om det blir starkare!
    Tack för titten:)!
    Ja, jag fortsätter med stickorna på morgnarna nu och tar ett digitalt på BIM om mensen inte kommer.
  • bluegrass

Dagens test. BIM -3.
    Vågar börja tro att lyckan i denna tråd innefattar mig också :)!

• bluegrass
    MR8692 skrev 2018-05-27 07:34:43 följande:
    Sådär såg mitt test ut också! Fick bekräftat med digitalt dagen efter :) Grattis! Välkommen in i tråden bf februari 2019 om du vill!
    Åh vad roligt att höra! Tack :)! Går gärna med i gruppen när jag testat digitalt :)!
  • bluegrass
    nufårvise skrev 2018-05-27 09:50:06 följande:
    Grattis, du är gravid! Det måste du vara :)
    Tack!! Det har nog inte riktigt sjunkit in än. Men världens bästa mors dag-present!
  • bluegrass
    Anonym (Vega) skrev 2018-05-27 10:47:51 följande:

Äl+12 och testar negativt än, första försöket (30 år). Jag hoppas att det har tagit sig då jag tror att vi verkligen prickade äl, men känns lite 50/50 just nu. Haft molvärk/ont på ena sidan sen äl och små bruna flytningar nån gång om dagen i fyra dagar nu, men min mens brukar alltid börja pang på. Så hoppet lever tills mensen har kommit! ????

Håller tummarna!
  • bluegrass
    Lindsey77 skrev 2018-05-28 19:13:25 följande:

Jag trodde knappt det var möjligt. Att bli gravid tre ägglossningar i rad!! Fått missfall dec, mars & april.

Ok, vad är det som säger att det ska funka denna gång? Har fått svaga streck flera dagar, utvecklas inte graviditeten?

Det som är annorlunda denna gång är att jag ätit Glandin, samt att cykeln varit ca 15-20 dagar längre än vanligt (52 dagar!).

Håller tummarna!! Grattis till plusset!
  • bluegrass
    MR8692 skrev 2018-05-27 07:34:43 följande:
    Sådär såg mitt test ut också! Fick bekräftat med digitalt dagen efter :) Grattis! Välkommen in i tråden bf februari 2019 om du vill!
    Nu har jag testat med digitalt också och börjar våga lita på det :). Går gärna med i februari-tråden, men hittar den inte. Kan du skicka en länk?
Svar på tråden Bim Maj 2018