• Anonym (J)

Vem betalar bensinen?

Anonym (Vem) skrev 2018-03-21 15:26:47 följande:

Oooch here we go again, vi kan fan aldrig diskutera något. Vill skriva av mig därför skriver jag detta här. Han ringde mig, han råkade vara i stunden att tanka och han pratade något om sin lön. Så jag tog tillfället i akt och sade: på tal om pengar och tanka. Jag fick inget för dendär grejen vi gjorde (vi hade kört 18mil med min bil pga att han skulle köpa något som slutade i att han lånade pengar av mig och gav mig ingen bensinpeng). , och sedan ska vi ju hämta ditt barn på fredag också.... (han är även just nu skyldig mig 2000kr i saker han lånat)

Och det ställde till väääärldens bråk. Han tog upp allt han kom på, när vi använt hans bil, det ena med det andra. Han tyckte jag bara tjatade för att han är utan pengar just nu. Jag bara gnäller och gnäller tycker han för att jag sade det jag sa. Han tyckte att jag försökte smeta in det att han inte har pengar i facet på honom. Vilket inte är min mening, jag bara tog tillfället i akt och nämnde... men som jag skrev tidigare så går det inte att nämna något om pengar till honom för då får han dåligt samvete och jag är tydligen jätte elak. Och han ska *aaaaldrig låna pengar av dig mer*... Jag blev less och svarade ganska känslokallt på det han sade... tyckte han överdrev....

Han gick till den nivån att *okej sen då vi köper hus då så ska vi dela på summan, jag tar ett lån och du ett lån. Och ifall vi åker o hälsar på någon med min bil så ska jag ha dig att betala, kom ihåg dethär*

ÄR JAG sådär elak nu då?? Nu skriver han att jag inte behöver hälsa på honom imorgon som var planerat och inte behöver jag komma i helgen heller skriver han.

Vad ska jag göra? Be om ursäkt för något eller låta han va?

Bli singel eller skaffa en man som inte ser dig som en levande bankomat och gratistaxi?
Svar på tråden Vem betalar bensinen?