Inlägg från: viseversa |Visa alla inlägg
  • viseversa

"Gör abort, annars lämnar jag dig!"

Han är en idiot och även fast du skulle gå med på hans hot skulle du ens kunna leva med en människa som hotast och tvingat dig till abort? Han var med på detta han får fan ta konsekvenserna av det också. Behåll barnet om du vill det. Och det kan du göra med gott samvete. AStt han lämnar verkar itne vara någon större förlust. Han verkar vara en extremt obehaglig människa.

• viseversa
    Anonym (2barnsmamma) skrev 2018-04-06 08:45:59 följande:
    Men barnet tvingas ju leva med att ha en extremt obehaglig människa som pappa. Ts kan välja att inte leva med honom men barnet kan tvingas leva med honm halva sin uppväxt. Vill man verkligen döma sitt barn till att leva med någon man själv inte står ut med?
    Att välja den bästa pappan till sitt barn är en av de viktigaste sakerna man kan göra för sitt barn
    Lägg ner.
  • viseversa
    Men barnet tvingas ju leva med att ha en extremt obehaglig människa som pappa. Ts kan välja att inte leva med honom men barnet kan tvingas leva med honm halva sin uppväxt. Vill man verkligen döma sitt barn till att leva med någon man själv inte står ut med?
    Att välja den bästa pappan till sitt barn är en av de viktigaste sakerna man kan göra för sitt barn
    Barnet finns redan. Har du förstått det? Ts har redan sagt att hon inte tänker göra abort så din åsikt är ganska orelevant. 
  • viseversa
    Vill man verkligen dömma sitt barn till döden? är det bättre menar du? Vad hade du valt? Liver eller döden om du som foster fick bestämma? Och nej jag är ingen abortmotståndare men tycker detta resonemang är väldigt underligt. Som att dö är bättre än att leva.
Svar på tråden "Gör abort, annars lämnar jag dig!"