• Jagerika

BIM juni 2018

Lägger in mig på BIM listan, blir vårat 6:e försök sedan jag slutade med pillren i december!

BIM lista juni

2/6 - Linsen8808, Milian03

3/6 - Lilly2015, sycamore

4/6 - Issari, maria1992

5/6 - Jagvetdåinte, lottch3n

6/6 - 1995lj

7/6 - Sophie_A

8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida

9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp

11/6 josssssaaaaan, kakan0

12/6 - Anny1, Blåstjärna

13/6 - niiskuneiti

14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, mindran

15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen

16/6 - Ejjami

17/6 - Jagerika

20/6 ettlitetsyskon

22/6 Lunalove

• Jagerika
    Issari skrev 2018-05-31 07:57:33 följande:

Testade tidigt (fast jag inte skulle), eftersom jag igår mådde illa av och till. Men inbillar jag mig ett streck? ÄL+10

Jag ser vad du menar, tror dock att det är färgrester som visar var strecket ska vara om man är gravid! Jag har fått så och blivit så besviken :/ ta igen om några dagar och kolla ifall det syns igen! :)
  • Jagerika
    eman303 skrev 2018-05-30 22:56:25 följande:

Hjälp mig att tolka och håll tummarna för mig!!

Vita krämiga flytningar, TUNGA bröst, små blixtrar (ilningar) i tjejmagen och nedåt till och från samt värk i ländryggen. Har grinat två dagar i rad helt hysteriskt utan någon anledning och tycker att prickarna på vårtgårdarna är mycket tydligare än vanligt. Bim 6-8 Juni. VAD TROR NI? :D

Svårt att säga, jag har fått alla möjliga symtom men ändå inte varit gravid! Kroppen är ett stooort mysterium! Jag har både spytt och gråtit men ändå inte varit gravid, hoppas verkligen det inte är så för dig
  • Jagerika
    Issari skrev 2018-05-31 08:29:43 följande:

Tack för ditt svar! Jag vågar såklart inte dra några slutsatser från det svaga. Men samma typ av test igår visade ingen tendens alls till svagt streck. Men det är som du säger, det är bara till å vänta!

Min sambo såg det strecket jag hade också men fick mensen två dagar senare! Man blir så besviken och tog även test efter mensen för att vara helt säker men blev tyvärr inget :/ man stirrar så mycket att man lurar sig själv att det är positivt haha enligt min app har jag ÄL i morgon men känner inget än så den blir nog lite senare denna månaden. Hatar att vänta varje månad!!! Håller tummarna för dig att det inte är färgrester!! <3
  • Jagerika
    Ejjami skrev 2018-05-31 17:45:28 följande:

Åh jisses! Som jag har väntat! Jag har långa oregelbundna cykler och äntligen på dag 20 får jag positivt på äl-testet! Har testat varje dag sedan CD 8. Roligt å spännande! Får se om jag har ägglossning en dag eller två framöver :) jag tempar också, så jag ser fram emot min stegring :) är det någon annan här som har ägglossning i dagarna?

Enligt min app har jag ÄL i morgon, men vi kör på som vanligt då jag har slutat ta tester :) brukar känna riktiga hugg när jag har ÄL! Hoppas jag känner av det i morgon :D
  • Jagerika

Nu blir jag knäpp på min ägglossning! Kan någon snälla ge mig lite råd på när ÄL skett/sker!

Jag hade förra mensen 18 maj i fyra dagar, precis som vanligt. Min cykel är på ca 32 dagar och med en lutealfas på ca 15 dagar. Enligt FLO skulle jag haft ÄL 1 juni men har inte känt nått alls. Andra appar säger idag 4 juni, kan nån hjälpa mig att räkna ut min ÄL? Eller har jag kanske inte ens fått ägglossning denna månaden? Känner fortfarande inte ett skvatt och det brukar göra JÄTTEONT annars!

• Jagerika
    Hepphopp skrev 2018-06-06 20:22:56 följande:

Detta är de Vanliga RFSU, hade Inga testa tidigt hemma.. hade ju inga förhoppningar att det skulle va något med tanke på att jag bara är på bim -3 och detta testet är ju ett vanligt. Ingen aning om de kan visa innan bim .. någon annan som kanske vet?

Jag ser nått på båda bilderna! Ta med morgonurin i morgon och visa oss igen
  • Jagerika

Är det nån här som vet om man kan ha senare ÄL en hel vecka än beräknat? Skulle haft ÄL den 1 juni enligt FLO appen. ( appen har alltid haft rätt i 6 månader)

Känner starkt när jag får ÄL då jag har ont hela tiden. Enligt andra appar kunde ÄL ske 6 juni, alltså igår ( dom apparna räknar från en 28 dagars cykel och min cykel är 32 dagar)

Idag har jag dock så ont att jag knappt kan sitta ner, hosta gör hemskt ont i magen! Så tror ni min ömma kropp är ÄL eller har ÄL varit och detta kanske är nått slags tecken att det händer nått i mig?

• Jagerika
    Laijina skrev 2018-06-13 07:44:18 följande:

Nu ska jag strax lämnar prover för att se om jag verkligen har haft äl eller inte denna månaden. Spännande :)

Lycka till! Håller tummar och tår!!
  • Jagerika

Nån mer än jag som känner sig tjock? Mina byxor kör int där knappen sitter i fram, är sötsugen som attan! Har verkligen svullnat denna gången xD BIM-4 och väntar på tester ska komma med posten!

Svar på tråden BIM juni 2018