• Thorax

BIM juni 2018

Från mann vara med i värmen :)

Jag har bim den 23/6 med en lång dryg cykel på genomsnitt 33 dagar.

Fullt utslag på ÄL idag, myste i fredags. Så jag är skeptisk om de blir nåt. Mannen är tyvärr på jobb så kan inte mysa nåt mer men hoppet lever

• Thorax

Jag ser också, vad kul ju, nu får du smitta oss andra <3

• Thorax
    Verkliga skrev 2018-06-05 06:52:16 följande:
    Kan ju vara för tidigt bara :) håller tummarna. Jag var så otroligt sugen på clementiner sist, och i vanliga fall avskyr jag dom hahaha
    1995lj skrev 2018-06-05 07:06:14 följande:
    Stort grattis! Vad kul ju
  • Thorax
    Verkliga skrev 2018-06-05 09:33:59 följande:

Ja man är ju så nyfiken av sig tyvärr..! :) Det är så konstigt sånt där, är världens godisgris egentligen men plötsligt vid förra graviditeten var det som att kroppen bara ville ha nyttigare alternativ!

Precis som här också :D

Älskar allt gotte men sen var det clementiner och fruktsallad jag föredrog framför godis :D
  • Thorax

Stort grattis till alla plus.

Jag ska försöka hinna ikapp att läsa sen ikväll allt som skrivits. <3

• Thorax

Hjälp 68 inlägg :D

Blir lite att läsa

• Thorax

Bim borde kommma som tidigast den 18 men om den går som förra månaden så den 23 (Oregelbunden)

Men tror mensen är på g. Sån brännande känsla som jag alltid får innan. Inte den där växtvärken som graviditet har.

Så typiskt men liten chans de lyckas på första försöker också så jag är nog inte så besviken som jag trodde jag skulle bli.

• Thorax
    Iväntanpåtrean skrev 2018-06-12 14:01:44 följande:

Måste fråga, ni som känner av äl, känns det i ena eller båda äggstockarna då?

Jag har ju ätit Minipiller typ jämt så aldrig känt av äl då jag aldrig har någon.

I förrgår hade jag så nära positivt äl-test som det går att komma utan att vara positivt, i går var det mycket svagare så trodde jag missat/inte skulle få äl den här månaden. Så värker det och sticker i båda äggstockarna idag, och glad gubbe på testet.

Har tvillingar sen innan, men vågar inte hoppas på att ha sån tur att jag släpper två ägg då och då...

Man kan ju ha äl två gånger men väldigt ovanligt.

Mer vanligt så sätt att släppa dubbla ägg om man jämför de två.

På mig känns de ingen speciell sida, skulle vara i hela de känns i så fall men bara en jag släpper i taget.
  • Thorax

13/6 - Månflicka, niiskuneiti, Bumblebeez, mindran

14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, zeon

15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, lyckligast80

16/6 - Ejjami

17/6 - Jagerika , nist, FrökenUtter

18/6 - Zandylina, Jowian

20/6 ettlitetsyskon, smultronbär, smultronrt , snöoväder, laijina

21/6 IBS,penelope81, FGK

22/6 Lunalove, Sussovich

23/6 Thorax

26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean

27/6 Camilllla, Lilly2015

+PLUS-lista +

27/5 bluegrass

28/5 Milian03

1/6 Em88 (bim-3)

2/6 lottch3n (bim-2)

Saknad dotter 25/3 - 28/3 09

7/6 anny1 (bim-3)

8/6 sycamore

8/6 Hepphopp (bim-1)

12/6 SL185 (bim-3)

• Thorax
    Elih skrev 2018-06-13 11:01:57 följande:

Är jag osynlig i den här gruppen eller? Har försökt skriva 2 ggr men ingen verkar se det?

Det skrivs så sjukt mycket så ibland är de flera sidor att bläddra. Jag är också rätt osynlig men är inne bara 2-3 ggr om dagen så nog därför
Svar på tråden BIM juni 2018