• Norrskens

BIM juni 2018

Hoppar in här, tror jag har Bil imorgon eller i övermorgon? Första försöket med tredje barnet, är äldre 37 år. Är livrädd och glad ????på samma gång för jag tror det gick vägen. Testet är torkat men det var ett rosa streck där tidigare. Helt sjukt att det kan gå så fort om det nu går vägen. De andra barnen tog mkt längre tid. Grattis till alla som pussat och hejja till er andra

• Norrskens

Tack Daphodil, detsamma till dig. Känner lika som du, har vart helt slut idag och har mkt känningar i magen. Det drar och sliter och jag tänker att nu kommer mensen.

• Norrskens

Har också precis testat, vet inte om det är starkare än igår. Har haft en kemisk graviditet tidigare så det kan va ju så igen. Hoppas inte.

Jowian: jag har också en 6 åring och en 8 åring.

• Norrskens

Jag har kissat så många ggr på morgonen så det känns inte som jag kan ta nåt nytt test för det är så okoncentrerat trots att jag inte druckit nåt.

När jag har varit gravid så har plusset alltid kommit sent, två ggr efter bim så det finns chans för er andra.

Här är dagens test:

• Norrskens

La precis ut morgonens test ????. Jag har kissat ut 1 kg sen jag tog Testet, skojat inte ????. Det är i varje fall dyrt symtom som jag haft tidigare, kissnödig.

• Norrskens

Ja, det var initialt. Har beställt massa fler tester :). Vågar inte berätta för nån av mina vänner vad jag håller på med, skulle inte tro att jag var klok :).

• Norrskens

Daphodil, skriver från mobilen så därför det blir lite konstigt ibland. Ska nog testa i eftermiddag igen eftersom jag inte kan hålla mig :).

• Norrskens

Thorax: ledsen att jag inte svarat på ditt meddelande. Har bara mobilen och så svårt att skriva med den. Hejja dig!!!!

Jag är helt hopplös, har nu tagit ett till test efter att maniskt googlat kemisk graviditet. Nu tycker jag att det är ganska starkt.

Svar på tråden BIM juni 2018