Inlägg från: Systeryster33 |Visa alla inlägg
  • Systeryster33

BIM juni 2018

FrökenUtter skrev 2018-06-15 13:30:01 följande:

Testade igen efter jobbet och kanske, kanske, kanske att jag ser någon slags rosa ton i det svaga strecket. Har inte druckit så mycket under dagen så jag tänkte att det var lika bra att testa en gång till. Frågan är bara hur mycket som är inbillning, vågar inte alls lita på mitt färgseende.

Sluta tvivla! Du är solklart gravid, grattis :)
  • Systeryster33
    mor till en väntan för nr2 skrev 2018-06-17 09:42:09 följande:

Grattis till er som plussat! ????

För mig är det mååånga dagar kvar till bim 29/6..

jag har ju en cykel på 25 dagar. Jag har ganska många testa tidigt gravtest hemma så får se när jag vågar börja testa!

När har ni andra plussat som tidigast?

Någon mer som har bim så sent som jag denna månaden? ??

25:e så ganska sent! Lovar att stanna tills du med vet! Hihi
  • Systeryster33
    Thorax skrev 2018-06-17 20:50:52 följande:

Ja vad ska alla göra på midsommar?

Har ni någon backup plan?

Jag har bim måndagen efter, alltså 25:e och kommer bara va äl+9 på fredag så kommer inte veta då! Vi ska va i annan stad så jag kommer köra! Slår nog upp en cider i början på EM och smuttar på om jag vill för att det inte ska se genomskinligt ut, men nån annan dricka blir det absolut inte! Kvittar om jag har minus på stickan den dagen! Jag har ju blivit gravid de två förra månaderna och visste flera dagar innan att jag var gravid då jag känt det jag tror är ägget som fäst båda gångerna, mina bröstvårtor har gjort ont och min smärta av reumatismen som annars är rätt djävulsk i princip försvinner! Så rätt uppenbara tecken för mig! Nu har det ju blivit missfall båda gångerna så att ?plussa? för mig just nu innebär inte lägre någpt stort, utan bara ett eventuellt tillfälle som kanske går/kanske inte! Kommer behöva gå förbi och iaf få se ett tickande hjärta innan jag räknar mig som gravid nästa gång! Jobbigt, men jag måste skjuta det ifrån mig för att orka fortsätta försöka!

Hur firar ni andra midsommar? <3
  • Systeryster33
    Iväntanpåtrean skrev 2018-06-19 10:47:52 följande:

Stort grattis till alla pluss som trillat in i tråden nu på senaste!

Och hoppas att juli är er månad, ni som fått hoppa vidare <3

Jag har också bim 26e, är på äl+7 idag och tiden går såååå långsamt. Borde egentligen njuta av sommaren (okej spöregn men ändå...) men vill bara att tiden ska gå.

Är bortrest tills på söndag och lämnade alla tester hemma. Har ytterst begränsade möjligheter att smita iväg och köpa något test så tyckte att det var en fantastisk idé så jag inte kan testa förrän tidigast på söndagskväll eller måndagsmorgon, kan säga att jag ångrat mig nu, haha.

Snyggt jobbat :D jag försöker också begränsa mig från att kunna testa! Har bim 25:e och beställde hem grav test först sent igårkväll som jag tror kommer imorgon eller på torsdag! Måste ha hem innan helgen iaf känner jag men kan ju inte testa toktidigt nu i alla fall!

Håller tummarna för oss!!
  • Systeryster33
    Sommar15 skrev 2018-06-19 17:36:05 följande:

Klokt ändå att lämna tester hemma! Själv har jag redan trotsat mitt förbud att köpa nya tester och köpt ett predictor early som jag tänkte ta imorn på bim-6....

Meeen du slösar ju i onödan :) fast visst jag vet hur det är... är på bim -5 imorgon men ska testa tidigast midsommar bim-3! Imorgon kommer du ju högst troligt inte ha en chans att se något ändå! Men som sagt vet hur extremt det kan klia i fingrarna ! Hoppas att detta är din månad <3
    B
  • Systeryster33

Kom igen och uppdatera tråden tjejer! :) många fina plus hittills, men hoppas såklart på fler! Jag tog bort dem som låg på 3/6!

Hur går det för er andra som är nära bim? :)

14/6 EmmalinneaS, zeon

15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, lyckligast80

16/6 - Ejjami , Elih

17/6 - Jagerika , nist

18/6 - Zandylina,

19/6 Daphodil

20/6 smultronbär, smultronrt , snöoväder, laijina

21/6 IBS,penelope81

22/6 Lunalove, Sussovich

23/6 Thorax

24/6 Pumpan90

25/6 Systeryser33

26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean

Smulan87

27/6 Camilllla, Lilly2015 , Jojocool, Meej

28/6 FGK

+PLUS-lista +

27/5 bluegrass

28/5 Milian03

1/6 Em88 (bim-3)

2/6 lottch3n (bim-2)

Saknad dotter 25/3 - 28/3 09

7/6 anny1 (bim-3)

8/6 sycamore

8/6 Hepphopp (bim-1)

12/6 SL185 (bim-3)

14/6 ettlitetsyskon

15/6 FrökenUtter (bim-2)

15/6 Daphodil BIM-4

16/6 bumlebeez

16/6 ffrida

15/6 Jowian

• Systeryster33
    mor till 2 väntan på nr3 skrev 2018-06-21 10:40:23 följande:

Är det någon av er som tempar?

Japp jag :) tänkte du på någpt speciellt ?
Svar på tråden BIM juni 2018