Inlägg från: Systeryster33 |Visa alla inlägg
  • Systeryster33

BIM juni 2018

Sommar15 skrev 2018-06-21 19:45:00 följande:

[quote=78818792][quote-nick]Systeryster33 skrev 2018-06-21 18:29:24 följande:[/quote-nick]

Ser positivt ut![/quote]

Ja tycker jag med! Skumt då jag har bim på måndag. 25/6

Tog grav test som såg ut såhär! Det ska va två röda sträck vid graviditet så något är nog väldigt galet här! Fuck :(

. Någon som sätt något liknande ?
  • Systeryster33
    mor till 2 väntan på nr3 skrev 2018-06-21 22:49:27 följande:

Vad brukar din temp ligga på mellan mens o ägglossning? Har den gått upp vid ägglossning och vad har den legat på efter ägglossning?

Bifogar bild

Ungefär såhär! Runt 36,6 ofta runt äl! :)
  • Systeryster33
    laluna92 skrev 2018-06-22 07:19:24 följande:

Jag lovar mig själv varje månad att inte tjuvtesta men kunde inte låta bli att testa nu på midsommarafton. Blev såklart negativt med testlagret, inte en tillstymmelse till skugga eller någonting. Är på ÄL+9 (BIM-3), har jag testat för tidigt eller kan jag redan nu ställa in mig på att den här månaden är körd?

Jag har varit gravid 3 ggr! Fått plus första gången äl+ 10 en gång och äl+11 de andra! Och det är tidigt :) ibland fäster inte ens ägget förrän äl+10 och då ses ett ev plus inte förrän någon dag efter det!

Jag är på samma dag som dig äl+9 och kaaaanske anar en skugga, men kan va inbillning! Testar på söndag igen! Ha nu en mysig midsommar och testa om några dagar igen<3
  • Systeryster33
    Miktor skrev 2018-06-22 10:06:26 följande:

Hej, jag är ny i den här gruppen och vi har precis börjat att försöka skaffa barn. Jag har haft stenkoll på mina cykler ett bra tag nu då jag började med NC för 3 år sedan. Och enligt appen haft ÄL varje månad. Enligt appen så var jag på ÄL+9 (igår) när jsg tog det här testet. Vad tror ni, kan det vara positivt? Vet att det är väldigt tidigt men kunde inte hålla mig då jag har trott att jag har inbillat mig alla symptom. Har känt en dragande känsla i magen några dagar nu och har ömma bröst.

Grattis :)

Ta ett digitalt om du inte känner dig säker!
  • Systeryster33

Svagt plus idag! Kan det bli 3:e gången gilt som liten vill stanna tro? <3

18/6 - Zandylina,

19/6 Daphodil

20/6 smultronbär, smultronrt , laijina

21/6 IBS,penelope81

22/6 Lunalove

23/6 Thorax

24/6 Pumpan90

26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean

Smulan87

27/6 Camilllla, Lilly2015 , Jojocool, Meej

28/6 FGK

29/6 mor till 2 väntan på nr3

+PLUS-lista +

27/5 bluegrass

28/5 Milian03

1/6 Em88 (bim-3)

2/6 lottch3n (bim-2)

Saknad dotter 25/3 - 28/3 09

7/6 anny1 (bim-3)

8/6 sycamore

8/6 Hepphopp (bim-1)

12/6 SL185 (bim-3)

14/6 ettlitetsyskon

15/6 FrökenUtter (bim-2)

15/6 Daphodil BIM-4

16/6 bumlebeez

16/6 ffrida

15/6 Jowian

20/6 Labellas (BIM+4)

21/6 sussovich (Bim-1)

23/6 systeryster33 (Bim-2)

• Systeryster33
    Miktor skrev 2018-06-25 21:57:00 följande:

Jag plussade idag på Bim-1! Vågar nog tro på det nu när det är så nära inpå ???? Är vårt första försök så känns lite som ?vad är haken?. Men ska vara positiv och glad och tro på det bästa! Har bf enligt NC 6/3 och enligt preglife 2/3. Någon mer som har det?

Grattis :) har 7/3 enligt nc och 3/3 enligt preglife ;)
  • Systeryster33

Tjejer, vill ni hjälpa mig tänka?

Jag har bim 5/3 cirka! Vecka 5 nu 4+2

Jag har två missfall bakom mig (april och maj i år)

Och jag förstod dem tidigt då jag tog cb digitala test som aldrig ökade till gravid 1-2 veckor utan stod 1-2 veckor hela tiden! Fick missfall vecka 6 båda gångerna (motsvarande som på tisdag nu veckan som kommer)

Är såklart lite nervös, men mår illa den här gången till skillnad från de andra gångerna vilket känns ?bra? om nu fattar :)

Hade ni tagit cb digital den här gången med för att förhoppningsvis lugna mig och se att hcg ökar, eller låtit bli? Om jag ska ta, när hade ni då gjort det! Jag har två som ligger på posten som jag ska hämta i EM! Borde det inte ha slått om på fredag iaf om allt är som det ska?

Vet inte hur jag ska göra.. vill göra allt för att lugna mig, men tänk om testet visar 1-2 och sen är graviditeten ändå som den ska ... då mår jag ju bara dåligt!

Hur hade ni gjort?

• Systeryster33
    Nicciz skrev 2018-06-27 10:22:49 följande:

Jag hade inte kunnat hålla mig så jag hade testat med cb digital flera gånger för att se stegringen. Men testa inte för ofta, ta ett denna vecka och sedan efter tisdag nästa vecka. Och veckan efter det. Förhoppningsvis står det olika då hcg:n ökat. Sen vill jag ändå tipsa dig om att ta det lugnt, oroa dig inte, försök njuta av ett plus och hoppas att det blir annorlunda denna gång. Det är så lätt att fastna i oro och negativa tankar, men försök vara positiv istället. Köp något fint till dig själv Njut av plusset!

Log av din kommentar! Det ska jag nog bannemig göra! Jag försöker koppla av! Får äta varannan timme typ för att inte må spyilla så känns ändå skönt! Men klart vi är värda något fint till oss själva <3 tack!
  • Systeryster33
    Kakan0 skrev 2018-06-27 10:25:18 följande:

Är i samma situation, har också beställt fler cb digitalt.

Fick missfall i februari 5+1, fick också bara 1-2 v på digitalt. Är idag i 3+6, fick 1-2 på digitalt tidigt redan i söndags(3+2). Ska testa nu på söndag och då ska de ju ha ökat till 2-3, jag ska göra som du försöka lugna mig själv. Jätte orolig att få se blod varje gång man går på toaletten..

Nu SKA det fasen gå <3 jag är 4+0 eller 4+2 beroende på vilken app jag sa lita på! Fick med missfall 5+1.. bläääää

Uppdatera mig gärna hur det går för dig! Håller tummarna för oss <3
  • Systeryster33
    Lilly2015 skrev 2018-06-27 10:55:57 följande:

Jag är på exakt samma dag som du. Har också ett extra digitalt hemma som jag tänker ta på fredag morgon. Då borde det ha ökat till 2-3 veckor :)

Ja, jag är med inne på att testa fredag morgon ! Hoppas hoppas!! Kram
Svar på tråden BIM juni 2018