BIM juni 2018
Härligt hoppas allt går super bra för er :)
Härligt hoppas allt går super bra för er :)
Men wow, stort grattis! :D
Har du haft några symptom? Jag är på äl+ 7, men tror inte jag vågar testa förrän i helgen..
Ne men titta :) grattis!!
Vi är också på femte försöket och inseminerade den enda gången dagen efter positivt ÄL-test! Hoppas vi är lika på plusset också ;)
Åh! Stort grattis!!!
Jag fick min graviditet bekräftad idag med digitalt. Underbart, men väldigt overkligt.
BIM -1 eller -2, lite osäker. Du?
Av ren nyfikenhet undrar jag hur tidigt ni som plussat någon gång har fått plusset? Jag har bara stickor med 25 ul/l känslighet hemma, så jag vet inte om det är någon mening att testa innan BIM. Kan det synas något på typ ÄL10-12 tro?
Äl+9.
Gråter av lycka :')
Hoppas nu detta frö vill stanna hos oss <3
Hoppas vi ses i BF Februari 2019 tjejer! Lycka till! :)
Efter vårt missfall i slutet april/början maj lyckades vi på något märkligt sätt få till det nu igen utan att ha koll på ÄL och BIM! Vi är såklart superglada men oron är väl dubbel nu. Grattis till alla som plussat och jag håller tummarna för er som har BIM snart! Hopp finns trots MF! :)
Så kul att höra! :) och tack! Såg att du har bf 9 feb 2019. Jag har 8 feb 2019 så det måste ha skett typ samtidigt, kul! :)
Kan inte ni som plussat redan berätta om det är första, andra, sjätte barnet och hur många försök det tagit denna gång? :)
Hej alla! Jag och min man har ett litet dilemma igen...jag fick ett positivt ÄL-test idag på eftermiddagen vilket känns toppen! Men vi har denna månad bestämt att vi bara ska ligga varannan dag för att testa om det blir bättre för oss istället för att ligga varje dag som vi har gjort i 8 månader. Hursomhelst, vi låg igårkväll och ska därför inte ligga förrän imorgonkväll igen enligt vår strikta plan. Tror ni att vi ?missar tåget? eller finns det fortfarande chans då? Någon av er som har varit i liknande sits eller har någon annan erfarenhet att dela med sig av?
Kramar <3
Hej! Fanns det en liten bf februari fb grupp? :)