BIM juni 2018
Ser ni nåt? Så svagt så det nästan inte finns. Kan lika bra vara spöksteck
Ser ni nåt? Så svagt så det nästan inte finns. Kan lika bra vara spöksteck
Precis samma här! Är det grått eller rosa?!? Så svagt så jag inte vet
Vilka test använder du? Har aldrig vart med om spök själv. Ja det är nackdelen ju med denna oregelbundna. Så svårt att planera livet överlag. Dessa gånger är de hopplöst
Negativt imorse men vet ju inte när bim är exakt. Senast den 26 borde de vara så inte så nere.
Brukar också få mensvärk men mer under dagen. Denna är nästan konstant förutom en stund på kvällen.
Fan vad jag hoppas! Imorgon tar jag mitt digitala. Mitt morgonkiss är liksom lite slut haha!
Vill överraska sambon med ett positivt gravtest på sängbordet.
Menar du genom blodprov?
Här får man bekosta på sig de själv så 6000kr känns för saftigt
Omg omg omg! Jag har nu ett tveklöst rosa streck på mitt test!! Det syns säkert inte här som vanligt men om detta är ett spökstreck ska jag stämma graviditetskollen!!
Jag ser det! O jag fick samma svaga på ett tredje nu på eftermiddagen! Jag stämmer testlagret om det visar fel!
Ja :) Men man vet ändå inte. Haha! Vill ha ett riktigt ordentligt plus. O plus på digitalt
Nä inte mer än mensvärk. Är jättetrött men det kan ju vara vad som helst egentligen.
Hoppar in här, tror jag har Bil imorgon eller i övermorgon? Första försöket med tredje barnet, är äldre 37 år. Är livrädd och glad ????på samma gång för jag tror det gick vägen. Testet är torkat men det var ett rosa streck där tidigare. Helt sjukt att det kan gå så fort om det nu går vägen. De andra barnen tog mkt längre tid. Grattis till alla som pussat och hejja till er andra