• Jahajaa

BIM vid Midsommar, följas åt?

Fler med BIM nära midsommar som vill följas åt? Känner att månadstrådarna blir lite för stora så alla med BIM midsommarveckan +- någon dag är välkomna här så kan vi följas åt :)

Kort om mig.. 29 år, sambon 33 år. Fjärde försöket med första barnet. Har troligtvis BIM den 20:e så jag hoppas på ett pluss till midsommar :)

• Svar på tråden BIM vid Midsommar, följas åt?
  • Thorax
    Tummelisaa skrev 2018-06-15 14:55:12 följande:

Har bim på tisdag. Testade idag äl+ 10 negativt. Vet att det är tidigt men känns ändå som det är kört när man inte får minsta tydan på streck.. så är väl inte något för mig denna månad heller :)

Stor risk det är alldeles för tidigt för att synas nåt öht. Vänta tills åtminstone +12
  • Tummelisaa
    Thorax skrev 2018-06-15 15:39:43 följande:

Stor risk det är alldeles för tidigt för att synas nåt öht. Vänta tills åtminstone +12

Jo jag vet, men nu hände precis något märkligt här. Gick precis på toa och märker att jag fått en liten ljus blödning i trosan, väldigt lite och det kommer puttelite ljusrosa/orange när jag torkade mig. Gör inte ont eller något och när jag fått spottings eller liknande ser det annorlunda ut. Kan detta vara en nidis tro????
  • penelope81
    Maka94 skrev 2018-06-15 07:24:10 följande:

Ni andra som har Bim den 21/6, hur mår ni? :)

Jag har ont i ryggen, är supertrött (har somnat i soffan igår och idag) och känner mig lite upp och ner i känslorna, men allt är sånt jag kände förra gången och som kan förklaras av andra saker, så jag räknar med att mensen kommer nästa vecka. 
  • Thorax
    Tummelisaa skrev 2018-06-15 15:54:49 följande:

Jo jag vet, men nu hände precis något märkligt här. Gick precis på toa och märker att jag fått en liten ljus blödning i trosan, väldigt lite och det kommer puttelite ljusrosa/orange när jag torkade mig. Gör inte ont eller något och när jag fått spottings eller liknande ser det annorlunda ut. Kan detta vara en nidis tro????

Kan det helt klart vara. De kan ju komma runt 1-2 veckor efter äl :)
  • Tummelisaa
    Thorax skrev 2018-06-15 17:46:13 följande:

Kan det helt klart vara. De kan ju komma runt 1-2 veckor efter äl :)

Ja jag hade ju äl för nästan exakt en vecka sedan, så jag hoppas. Nu har det avtagit och kommer inget mer så lär väl märka inom några dagar om det kommer mer eller inte. Tack för svar! :)
  • Thorax
    Tummelisaa skrev 2018-06-15 17:55:05 följande:

Ja jag hade ju äl för nästan exakt en vecka sedan, så jag hoppas. Nu har det avtagit och kommer inget mer så lär väl märka inom några dagar om det kommer mer eller inte. Tack för svar! :)

Vad spännande :)

Det låter ju verkligen positivt, håller alla tummar för dig
  • isabelle81
    babytjejen skrev 2018-06-15 08:48:51 följande:

Mens idag så lämnar gruppen nu :( :(

Vad tråkigt :( hoppas det snart tar sig för er!
    Planerar fyran
  • isabelle81

Jag har BIM ca 22:a/23:e. Mår ganska som vanligt. Lite illamående ändå och ökat luktsinne tycker jag. Hur mår du?
    Planerar fyran
  • Maka94
    isabelle81 skrev 2018-06-15 21:55:12 följande:

Jag har BIM ca 22:a/23:e. Mår ganska som vanligt. Lite illamående ändå och ökat luktsinne tycker jag. Hur mår du?

Lite molvärk och konstiga flytningar. Idag har jag haft obehag i magen och fått springa på toa flera gånger. Sen kan ju de vara något helt annat.
  • sussovich

Har Bim den 22/6. Jag har varit extremt trött denna veckan, mjölk liknande flyttningar ca 2 dagar, mycket huvudvärk, smått ömma bröst, väldigt anfådd till o från?...

Men vet inte vad jag ska tro faktiskt har inte super förhoppningar då detta är första försöket från uttaget av min kopparspiral den 19 april.. Tänkte ta cb tidigt test den 20/6 :).
Svar på tråden BIM vid Midsommar, följas åt?