• Jahajaa

BIM vid Midsommar, följas åt?

Fler med BIM nära midsommar som vill följas åt? Känner att månadstrådarna blir lite för stora så alla med BIM midsommarveckan +- någon dag är välkomna här så kan vi följas åt :)

Kort om mig.. 29 år, sambon 33 år. Fjärde försöket med första barnet. Har troligtvis BIM den 20:e så jag hoppas på ett pluss till midsommar :)

• Svar på tråden BIM vid Midsommar, följas åt?
  • Smulan87
    Sisterofthesun skrev 2018-06-23 20:25:48 följande:
    Positivt! Grattis!!! :)
    TACK! men, tänker inte ta ut lyckan i förskott! vågar inte tro på att de faktiskt är positivt! blir digitalt imon bitti Förvånad
  • Sisterofthesun
    Smulan87 skrev 2018-06-23 19:56:58 följande:

Åh herre gud kan det vara positivt????

Ser ni bilden?

Igår fick jag dessa svaga

Idag..

• Smulan87
    Sisterofthesun skrev 2018-06-23 20:28:12 följande:
    Igår fick jag dessa svaga

Idag..
    oj! ja =D då vågar man kanske hoppas!! :D
  • Systeryster33
    Smulan87 skrev 2018-06-23 17:28:26 följande:

Jag är med på BIM-2 dock bara ÄL+9 har fått sjukt svaga test idag, ett från gravidkollen och ett från CB. Både igår och idag. Men innan dess såg man inga streck alls, inte kan 5-6 test visa svagt? =S

Håller tummarna att plusset dyker upp! Har du några särskilda symptom? =)

Har sträcken färg i sig så är det positivt ! :) kan ju tyvärr ibland vara så att ägget försöker fästa och inte lyckas hela vägen, men att hcg börjar sändas ut! Då kan sträcket försvinna efter ett par dagar! MEN vi är så extremt tidigt att ett starkt sträck vore mer konstogt :)

Hcg fördubblas var 2-3 dag så ta ett nytt test på måndag eller tisdag så är det förhoppningsvis starkare <3

Jag mår illa, trött och har en del molvärk! Skrämmer mig dock att jag har ont av min reumatism (bruket försvinna när jag är gravid och har gjort de andra gångerna innan missfall, så jag är mest orolig för det)

Men ska försöka chilla! Tidigt missfall är fysiskt inte jobbigare än vanlig mens och psykiskt får man bara ta smällen OM det skulle va så!

Men det brukar gå bra, så andas lite så blir det sträck säkert starkare snart!

Och du, Grattis :)
  • Sisterofthesun
    Smulan87 skrev 2018-06-23 20:32:11 följande:

oj! ja =D då vågar man kanske hoppas!! :D

Jag tänkte likadant fast att jag tagit typ 5 test som alla visade svaga men tydliga streck. Va bara tvungen att försäkra mig. Först bad jag sambon kissa på ett test för att vara säker på att det inte va spöksteck, han va i alla inte gravid ;) haha!
  • Sisterofthesun

Jag skapade en tråd för oss som har bf i mars. Ingen som svarat där än, kanske redan finns en sån tråd då :)

• gabspo
    Sisterofthesun skrev 2018-06-23 20:44:26 följande:

Jag skapade en tråd för oss som har bf i mars. Ingen som svarat där än, kanske redan finns en sån tråd då :)

Finns en fb grupp också för bf februari/mars 2019, skriv till missgrön för insläpp :) Vi är inte så många än
  • Sisterofthesun
    gabspo skrev 2018-06-23 21:05:16 följande:

Finns en fb grupp också för bf februari/mars 2019, skriv till missgrön för insläpp :) Vi är inte så många än

Såg det nu. Jag är bara lite rädd att det skulle vara så att man känner någon, lite hemlig nu ett tag :)
  • gabspo
    Sisterofthesun skrev 2018-06-23 21:13:48 följande:

Såg det nu. Jag är bara lite rädd att det skulle vara så att man känner någon, lite hemlig nu ett tag :)

Ah jag förstår :) Då är det kanske bättre att stanna här på FL :)
  • Kattblomman

Hej,

Ligger på bim+2, haft som mensvärk i ca en vecka men ingen mens än och en temp på 37,3 som inte går ner. Men får inget positivt test. Förra graviditeten fick jag + dagen innan bim.

Jag hoppas verkligen att plusset kommer :D

• Smulan87
    gabspo skrev 2018-06-23 21:05:16 följande:
    Hur hittar jag henne? =P
  • Systeryster33
    Sisterofthesun skrev 2018-06-23 20:44:26 följande:

Jag kommer dit :)
  • gabspo
    Smulan87 skrev 2018-06-23 21:57:58 följande:

Hur hittar jag henne? =P

Du skickar ett meddelande till henne här på FL, skriv in hennes användarnamn bara :)
  • Smulan87
    gabspo skrev 2018-06-24 07:38:19 följande:
    Du skickar ett meddelande till henne här på FL, skriv in hennes användarnamn bara :)
    ok, men förlåt men var? uppe i sökrutan? det ser inte ut som de gjorde för tio år sedan xD
  • gabspo
    Smulan87 skrev 2018-06-24 07:51:04 följande:

ok, men förlåt men var? uppe i sökrutan? det ser inte ut som de gjorde för tio år sedan xD

Jag är inne på mobilsidan på FL i Safari i mobilen och uppe till höger finns då tvä olika ikoner, en jordglob och ett brev. Tryck på brevet så kommer du till meddelanden och där kan du skriva in användarnamn och ett meddelande :)
  • Minlillaplutt
    Sisterofthesun skrev 2018-06-24 08:37:43 följande:

Trevligt! :)

Grattis till pluset!!!! Helt fantastiskt!

Och grattis till er andra som plussat!!! (Jag har dragit mig tillbaka lite, känns deppigt, orkar inte skriva mera tror jag).

Hoppades SÅÅ och tog ett test redan (fast jag skulle vänta) och det var tokblankt :( BIM idag då, så väntar nu bara på mensen :( tyvärr svårt att tro att det skulle finnas nåt hopp kvar...

Ursäkta mitt depp!
  • Sisterofthesun
    Minlillaplutt skrev 2018-06-24 10:17:40 följande:

Grattis till pluset!!!! Helt fantastiskt!

Och grattis till er andra som plussat!!! (Jag har dragit mig tillbaka lite, känns deppigt, orkar inte skriva mera tror jag).

Hoppades SÅÅ och tog ett test redan (fast jag skulle vänta) och det var tokblankt :( BIM idag då, så väntar nu bara på mensen :( tyvärr svårt att tro att det skulle finnas nåt hopp kvar...

Ursäkta mitt depp!

Om mensen kommer så håller jag tummarna för dig och hejar för ett pluss nästa månad <3
  • Minlillaplutt
    Sisterofthesun skrev 2018-06-24 10:29:42 följande:

Om mensen kommer så håller jag tummarna för dig och hejar för ett pluss nästa månad <3

Tack snälla <3
  • Systeryster33

[quote=78824760][quote-nick]Sisterofthesun skrev 2018-06-24 08:37:43 följande:[/quote-nick]Trevligt! :)[/

Hittar inte gruppen! Vad heter den? :)

Svar på tråden BIM vid Midsommar, följas åt?