Arpe86 skrev 2018-08-07 15:17:07 följande:
Hur långt gången är du, jag kanske har missat det??
Jag har tempat ett tag och får så länge utgå från när NC satte ut ägglossning (även om mina teststickor sa annat). Isf befruktning någon gång 24-26 juni.
Mina symptom började faktiskt redan innan midsommar och håller i sig... större/svullna/tunga bröst, ömmade till en början men inte längre. Mådde lite illa ett tag, kändes som att jag fick blodsockerfall, men det har jag inte kännt av alls sedan mitten av juli.
Extrem hunger, äter inte mer direkt men gärna oftare. Gått upp ca 1 kg. Magen/tarmarna känns svullna (min sambo tror jag skyller på tarmarna fast det redan skulle vara mage, nja... inte redan....)
För övrigt mår jag faktiskt väldigt bra!
Jag tror jag ska räknas som 4+nånting (om jag hade haft en normal mens) och jag tror det är så jag måste räkna? Jag har inte haft mens sen maj.. Hade positivt ältest mellan 21-25 juli så där nånstans. Plussade med cb digital den 4/8 så det är verkligen nyss, känns fortfarande overkligt..
Åh, då ligger du en hel månad före mig :) Vad skönt att höra att du mår bra. Kul att jämföra symptom och så!