Linepj skrev 2018-08-07 12:33:22 följande:
Vilken himla tur! :) Ser fram emot att läsa hur det gick imorrn. Jag vill ju ändå tro att de på nåt sätt ska vilja kolla hur långt gången man är, eftersom man inte haft någon mens/någon regelbunden mens.. men det är nog bara önsketänkande.
Ibland går jag och tänker att jag nog inte är gravid på riktigt, att jag bara fått för mig det. Det är brösten som är rejält ömma, annars känner jag inget. Hur mår du? Symptom?
Hur långt gången är du, jag kanske har missat det??
Jag har tempat ett tag och får så länge utgå från när NC satte ut ägglossning (även om mina teststickor sa annat). Isf befruktning någon gång 24-26 juni.
Mina symptom började faktiskt redan innan midsommar och håller i sig... större/svullna/tunga bröst, ömmade till en början men inte längre. Mådde lite illa ett tag, kändes som att jag fick blodsockerfall, men det har jag inte kännt av alls sedan mitten av juli.
Extrem hunger, äter inte mer direkt men gärna oftare. Gått upp ca 1 kg. Magen/tarmarna känns svullna (min sambo tror jag skyller på tarmarna fast det redan skulle vara mage, nja... inte redan....)
För övrigt mår jag faktiskt väldigt bra!