EnBlivandeWestring skrev 2018-08-15 12:10:13 följande:
Asså jag är så trött på mina jävla symptom hela tiden (ursäkta språket).
Jag kan inte vara gravid för jag har inte plussat på älsticka sen jag slutade med cerazetten men jag vet inte vad som händer i min kropp just nu. Idag ser det ut såhär...
Spottings (dock bara inuti så att säga och helt torrt som vanligt utanför)
Lite mjukare tapp
Hunger
Yrsel
Ökad sexlust
Värmevallningar
Extrem trötthet
Molvärk till och från både fram och bak
Smått känslig tapp
Illamående till och från
Är så glad att jag ska få prata med min gamla barnmorska idag. Är rädd att jag har ett östrogenöverskott, en cysta eller svamp då ingenting känns rätt i kroppen just nu.
Ska ta ältest vid 14.30 också då jag brukar ta mellan 13 och 15. Är så trött på detta testandet när ingenting händer i alla fall. Smått stegrande för att sen gå ner till lika ljusa som vanligt igen.
Förlåt för långt inlägg men behövde bara klaga av mig lite
Tycker att jag läst mycket om just dessa symptom efter att man slutat med Cerazette?
Jag hade väl det flesta symptom till och från, skyllde allt på cerazette, och tänkte att det bara var att vänta ut det. Mådde iof i övrigt "bra" och haft en intensiv vår/sommar inte hunnit stanna upp riktigt.
Några symptom har hållt i sig sen jag fick reda på att jag var gravid, men inget jag mår dåligt av.
Jag höll ju på med ÄL testerna omedveten om att jag redan var gravid. Fick negativt varje gång.
Kanske värt att kolla upp symptomen....
Och ingen idé att ta ett gravtest?