Lillamiia skrev 2018-10-31 19:55:38 följande:
Föresten, glömde fråga, tror du kanske att min bas temp är lägre? Med tanke på den höga tempen jag haft när jag började tempa? Med tanke på att jag hade vart sjuk precis.. hade ju inget att jämföra med så trodde jag var frisk. Så jag började tempa. Men nu ser jag ju att min temp har vart mycket lägre nu än i början av användandet av NC. Från början av sep(hög) till nu lite lägre sen förra mensen. Gud hänger du med vad jag vill komma fram till? Hahah
Ja det låter ju onekerligen som du borde haft ÄL..
Om du tror att din kurva eventuellt påverkats kan du ju testa att gå in och avaktivera de första höga temperaturerna? Se vad som händer? Jag insåg efter typ två veckors tempande att jag mätt för långt fram i munnen, så har avaktiverat några temperaturer som kändes lite höga. Annars har min baslinje gått från att ligga på 36.40 till 36.43 från första cykeln till nu, då den anpassat sig efter att mina lutealtemperaturer varit högre och fler än i första cykeln. Men jag har inte haft riktigt lika stora skillnader som du
Din kurva är verkligen spännande!
Hur noga är du med att mäta samma tid på morgonen och gå och lägga dig samma tid på kvällen? Vet att sånt kan göra väldigt stor skillnad för vissa. Jag har märkt att en halvtimme mer eller mindre inte gör jättestor skillnad men mer en så kan ha det.