Vi som planerar barn efter pillerstopp
Nä det är väl där det ligger som du säger, mäter olika tider i olika veckor beroende på hur jag jobbar och jag har inte mått så bra sen jag slutat med mini pillrena så har blivit mycket sömn sen dess. Avaktiverade ett par temperaturer men vill inte ta bort för många, jag låter det vara och kanske nästa cykel blir bättre förhoppningsvis oj vad lågt jämfört med min! Ja du min kurva är onekligen intressant. Förmodar att det är för jag inte mått bra. Det visar sig kanske lite i temperaturen. Jag har en sån där temperatur mätare som man ska lägga till 0,5. Har du en sån med? Jag har en decimal på min mätare.
En decimal är dock inte ultimat. Funkar, men två är definitivt bättre. Med så små kroppsliga skillnader är det ganska stor skillnad på 36.41 och 36.49 tex
Jag har märkt att när jag kan tempa 06:45 varje dag blir min kurva lite jämnare. Och efter jag började tempa har jag börjat att ofta vakna av mig själv runt den tiden, även på helgen, så då kan jag ta tempen och sen somnar jag bara om och läser av senare om jag somnat ungefär som vanligt kvällen innan. Somnar jag senare (som man ofta gör på helgen) avaktiverar jag dock alltid tempen.