IVF NORDIC GBG hösten 2018
Hur är de med kötid på Nordic Göteborg? Tänkte ringa nästa vecka för en första kontakt.
Hur är de med kötid på Nordic Göteborg? Tänkte ringa nästa vecka för en första kontakt.
Låter lovande att det inte är kötid. ????
Imorgon ska vi ringa för att boka tid. Känns nervöst spännande.
För behandling? Ingen alls när vi ringde i december, vi fick tid för första läkarbesök efter ett par dagar (visserligen en avbokning, annars hade vi fått vänta några veckor över julen). Därefter fick vi börja behandling direkt i nästa menscykeln.
Varit på konsultation och väntar nu på provsvaren. Dom ska ringa oss på tisdag. Hoppas allt ser okej ut.
Spännande! Vi startade förra veckan. Vår dotter fick vi i maj 2017 genom ivf och nu ska vi försöka få till ett syskon med hjälp av Nordic IVF Gbg. Ultraljud på fredag och antagligen äggplock nästa vecka...
Köper ni en eller tre behandlingar?
0.3 o visst är de väldigt lågt?
Får inte paketpris iaf utan betala ett åt gången.
O kommer ha råd med max 2 försök. Om de ens blir nått av mina ägg.
Känns lite hopplöst
Ni får inga gratisförsök vi landstinget?
Jag hade 0,5 när vi gjorde våra två första försök. Fick ut 7 ägg totalt på båda försöken och 5 blev embryon. Hoppet är inte ute :)
Vet inte varför jag inte sett denna tråden innan, har ju sökt flera gånger på Nordic ivf och Göteborg :)
I vilket fall, vi har en son på 3 år och 8 månader, har kämpat för syskon sedan januari 2017, testat ALLT. Sonen kom till på ?första försöket?, så trodde det skulle vara ?enkelt? med syskon. Varit så mycket sorg och frustration.
Paniken har kommit krypande och både vi och sonen blir ju äldre, så i slutet på juli ringde vi Nordic ivf för att boka uppstartsmöte, fick en tid 3/9, så var där förra måndagen. Fick alla sprutor osv utskrivna så vi är redo vid nästa mens, planen är att köra igång direkt.
Känns positivt att höra er andra som lyckats där, känns plötsligt som att hoppet blir större även för oss :) kram till er alla.