• Jagerika

BIM Augusti <3

BIM LISTAN-

1/8 - soffipropp1987

2/8 - kattblomman, rubie

3/8 - Trana123, Jahajaa, Udde, Periksson90

4/8 - Ardnas89, Moall

5/8 - eman303, annzi82,, Lockley, Hjärtat80, 081119, tinz

6/8 - skrollan94 Sanfo1, babytjejen, ksrg8887, Solgul

7/8 - Jennib, Neleda, ellie86

8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn, Silk-spectre

9/8 - månflicka,

11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG

12/8 - niiskueiti, onlyme86, snorpan91

14/8 - Cajsa278, JosHed, Elsaida

15/8 - lyckligast80 sandrasalazaris

16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys

17/8 - Roran1, Tiolina

18/8 - Kira16

19/8 - Thorax, amne18, Lojjjssan, korvstroganoff

22/8 - EmmalinneaS

23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, BragoP

24/8- AnonymAB , Grumpycavat , IBS , Jagerika

26/8 Sararebecca

28/8 - Issari, Emsodadoda, Sobika, Canary

29/8 Pahm

30/8 - lindablinda, MammaKA

31/8 Sariiparii, timal89, Esofe

PLUS + LISTAN

30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)

30/7 - natalieljung BIM-2

31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4

2/8 - Soffipropp1987 äl+17 bim+1

Lägger in mig på BIM listan, 8:e försöket och jag hoppas VERKLIGEN det ska ta sig nu!!

• Jagerika
    Moall skrev 2018-08-07 08:30:25 följande:

Något starkare idag på BIM+3 än vid BIM-1. Tycker ni det ser ut som ett plus??

Jag tycker det ser positivt ut! :D
  • Jagerika

Enligt FLO har jag ägglossning idag! Vi har haft sex i söndags och igår men båda gångerna så har satsen liksom runnit ut direkt ( brukar försöka ha kvar det i mig och ligga still efteråt).

Tror ni det har någon betydelse eller är det lika stor chans att bli gravid ändå?

• Jagerika
    Thorax skrev 2018-08-08 08:24:21 följande:

Det har absolut ingen betydelse :)

Karlar kör på mångfald i miljoner celler för att pricka, kvinnor mer all in på en cell. Så att de rinner ut gör inget, din kan kliva direkt upp och kissa utan betydelse :)

Tack för svar! Jo men man har hört om tjejer som blivit gravida med en kudde under rumpan efter sex så därför brukar jag ligga kvar :) haha
  • Jagerika
    Korvstroganoff skrev 2018-08-08 13:21:13 följande:

Hallå!

Hur vanligt är det med nidblödning?

Jag använder mig utav appen p-Tracker och fyller i när min mens startar och slutar, appen räknar ut när jag har ägglossning och fertil period (14 dagar före beräknad mens). Men jag tempar inte eller kissar på stickor, så den vet ju egentligen inte ifall jag har ägglossning eller inte. Iaf, i helgen så hade jag äl enligt app och kropp och vi sexade loss innan under och efter osv. Bim är 19/8 och idag har jag haft rosa-rött på pappret tre gånger, inget i trosan. Kan det vara en nidblödning eller spårar min kropp ur nu för att jag tänker på graviditet hela tiden? Min cykel brukar variera mellan 28-34 dagar.

Tacksam för analys och hjälp :)

Det kan mycket väl vara en nidblödning! Men det kan också vara en mellanblödning ska jag tillägga. Jag har haft en blödning en gång innan mens och då var jag inte gravid. Hoppas det var en nidis du fick :D
  • Jagerika
    Thorax skrev 2018-08-09 06:23:10 följande:

Kan placera mig i BF gruppen :D kunde inte hålla mig då jag haft den starka gravidkänslan.

6e försöket. Äl+8 bim -10

Om de var Conceive plus gel, uteslutning av transfetter och socker eller att vi hade sex enbart på ÄL dagen får vara osagt. Nu är vi här äntligen.

Men ååååh! Blev faktiskt tårögd när jag såg ditt test! Har ju sett dig i flera trådar en lång tid nu!! GRATTIS Och lycka till med pyret <3
  • Jagerika
    iERR skrev 2018-08-09 12:36:56 följande:

Jag och sambon är oense, jag tycker mig se ett streck men han hävdar det motsatta. Ser ni något eller inbillar jag mig bara?

Jag hade tolkat det som positivt! Vänta några dagar så blir det säkert starkare och din man får se att du är gravid :D
  • Jagerika
    Thorax skrev 2018-08-10 07:17:17 följande:

Köpte gravidtest igår (vill inte slösa digitala än) för de som tvivlade på mitt igår och här är resultatet

Ja du är utan tvekan gravid Thorax grattis igen!! <3
  • Jagerika

ÄL+6 idag och vaknade med hemsk *mensvärk* och ont i ryggslutet!? Inte haft nånsin om jag kan minnas rätt efter ÄL! Är inne på 8:e försöket och det enda jag vet är att jag får ont i brösten nån dag innan mens, så nu håller vi tummarna att det är positiva symptom jag har! :D

• Jagerika
    Aqwa93 skrev 2018-08-13 08:32:26 följande:

Fick plus idag ????

Åh grattis!! Har du någon bild på testet? så kul att se positiva test här i tråden! <3
Svar på tråden BIM Augusti <3