BIM Augusti <3
Ne testet var negativt.. då är det ingen idé att jag hoppas mer denna månaden..
Nästa månaden så har det gått ett år sedan jag slutade med p-piller och vi började försöka..
Ne testet var negativt.. då är det ingen idé att jag hoppas mer denna månaden..
Nästa månaden så har det gått ett år sedan jag slutade med p-piller och vi började försöka..
Jag har funderingar om spöksträck, nu har jag vid 3 tillfällen (lördag morgon, måndag förmiddag och eftermiddag) testat mig typ bim-2 idag och fått väääldigt
ljusa testlinjer dom syns men knappt. Svårt att få på bild
Att tillägga är att jag för 13 dagar sedan fick en spruta ovitelle. Positivt eller oklart? Fick ma i februari (under fert utredning)
Hej alla, jag försöker hålla mig undan å inte bli så berörd och "stressad" men så fort ÄL och BIM närmar sig då hänger jag allt här å läser allt <3
Blir så glad över alla plus augusti fört med sig till er, och blir lika ledsen över all icke beräknad mens, mf's och sådant :(
Jag håller med dig -jagerika. Det är fan inte kul längre. Försökt över ett år. Ska väl ta tag i att söka hjälp snart men nånting inom mig säger alltid " bara ett försök själva till nu" .
Ursäkta mitt gnäll. Snart måste plusset konma för oss alla känner jag ! Kärlek till er! <3
Jag ringde en privat gynmottagning idag, dom ville jag skulle ringa tillbaka i nov-dec då vi har försökt ett år. Frågade också om min sambos övervikt kan ha nått med detta att göra och hon sa att sålänge inte kvinnan är kraftigt överviktig så ska det inte vara nån fara ( vilket jag verkligen inte är)
Så vi skulle fortsätta som vanligt i 3 månader till så får vi se sen! Känns ändå lite böttre att fått prata med en expert som försökte förklara att 1 år Är normalt för första barnet och i våran ålder ( vi är båda 26 år )
Det är svårt att se på bilden men man anar ett svagt streck. Hoppas!
Jag tror det är kört denna månaden :( jag och sambon myste till det igår och efteråt gick jag på toaletten och såg att jag fick blod på pappret. I natt hade jag inte blött något mer men det kommer säkert. Tog även ett test som var negativt :( är på BIM+1 och nästa månad blir vårat 9:e försök...
Jaha nu kom mensen... vad trött jag blir..
Nu går jag in i bim september och mot vårt 12 försök...
Testade både i torsdags (BIM) och i lördags (BIM+2), men båda negativa. Ingen mens i sikte heller. Är nu på BIM +4 nu. Har inga symptom på varken mens eller graviditet.
Fick tips av en annan person att räkna annorlunda eftersom äl kom på cd18 och istället för min vanliga BIM (cd28) så skulle jag räkna 18 + 14 som ny BIM. Då har jag BIM igår.
Jag tror tyvärr något har blivit knas efter mitt missfall. Vad vet jag inte och gyn lär ju inte ta emot mig än heller. Känner mig både stressad och frustrerad. Min mens är aldrig sen i vanliga fall så jag vet att något är fel. Men vad har jag ingen aning om.
Kollade du med äl tester så du verkligen hade ägglossning den här månaden. Annars kan blödning tydligen utebli enligt det jag har läst mig till här på FL.
Jag hade garanterat äl då jag först hade blinkande gubbe på cb advance digital i fem dagar och sen fast glad gubbe.
Låter inte som en nidblödning, om det inte är så att du inte har äl testat och fick äl mycket senare än vad du räknar med.
Inatt BIM+4 kom mensen. Fy vad jag grät. Trodde verkligen att vi också skulle få lyckan i augustitråden. Det är så många som fått plus. Grattis till er. men jag kommer nog lämna Familjeliv nu.. Blir så ledsen av att det aldrig får bli våran tur.
Idag kom mensen på BIM+5! Så jädra skönt att slippa känna att nått är fel!! Blev faktiskt glad denna gången att få mensen, bara för att få veta säkert och så jag Kan sluta oroa mig! Då kör vi på 9:e försöket då! Herregud att det ska gå så lång tid att få till det