BIM Augusti <3
Tog ett test idag. Tänkte först att nä inte gravid men sen såg jag ett svagt streck...så nu vet jag inte vad jag ska tänka...
Tog ett test idag. Tänkte först att nä inte gravid men sen såg jag ett svagt streck...så nu vet jag inte vad jag ska tänka...
Hejhopp!
Är de någon som vill kika på dessa tester? Börjat försöka igen efter MA. Har testat i två dagar, den översta är från igår, lördag, de andra två är från idag, söndag. De ena från imorse ock de understa från ca 18. Är det sista positivt eller kan se bli starkare än de? Tack på förhand! :D
Hejhopp!
Är de någon som vill kika på dessa tester? Börjat försöka igen efter MA. Har testat i två dagar, den översta är från igår, lördag, de andra två är från idag, söndag. De ena från imorse ock de understa från ca 18. Är det sista positivt eller kan se bli starkare än de? Tack på förhand! :D
Och där kom mensen
Nehe, det var inte alls det mens. Mellanblödning?
Slutade på cerazette för lite mer än 2 veckor sen och sen testat med älstickor sen 31/7 men inget starkt streck än. Ingen aning om Bim med andra Ord men ska i alla fall på samtal med min gamla bm på onsdag
Stackare. Dock skönt att höra att man fortfarande kan få äl trots mellanblödningar. Är dock rädd att man ska kunna blöda ut ett befruktat ägg i så fall för har ingen aning om hur det går till efter pillerstopp. Har använt mirena innan och blev gravid innan att jag ens hunnit få hem äl-stickorna.
Hur vet du att du hade äl?
Jag var pratat med gyn och man kan bli gravid trots att man har bruna flytningar eller blödningar.
Jag vet att jag hade ÄL för jag testar med ÄL-stickor plus att jag kände det nån dagar innan, får ganska ont.
Men känns tyvärr hopplöst just nu.. tror inte jag är
Gravid. Har ont i brösten och i äggstockarna så antar att mens är på gång. Dock glömt hur det känns då jag inte haft mens under de 7 åren jag ätit cerazette. Ska till gyn på onsdag så får väl se om allt står rätt till nu efter pillerstopp.
Vilket märke körde du med?
Jag får inte heller helt blanka men bara mindre stegringar (som att jag har mer eller mindre koncentrerat)
Har någon samma problem som jag? Text lite högre upp!
Hur beräknade du äl?
Har du kanske PCO?