Inlägg från: EnBlivandeWestring |Visa alla inlägg
  • EnBlivandeWestring

BIM Augusti <3

BragoP skrev 2018-08-14 11:20:04 följande:

Känner mig lite nere. Fick fullt utslag på ÄL-test i lördags och hade sex fredag, lördag och söndag. Tanken var att vi även skulle ha sex igår med det gick verkligen inte. Ingen av oss hade egentligen lust och dottern vaknade två gånger när vi ändå gjorde ett försök. Tror ni att det ändå kan räcka med de tre gångerna vi lyckades?

Ja men det tror jag verkligen. Lika stor chans som om ni gjort det igår med. Spermien klarar ju sig i några dagar (2 som minst om jag inte minns fel) så plussas det inte denna månaden beror det inte på det i alla fall. Lycka till den 26:e-27:e <3
    Kärlek till er
  • EnBlivandeWestring
    JosHed skrev 2018-08-15 07:25:46 följande:
    Hörrni bästa formen, jag behöver tolkningshjälp. Är BIM+2 och tog detta nu på morgonen. Det är ju ett svagt streck, men borde det inte varit starkare om jag var gravid? RFSU:s test.
    Det där är ett tydligt streck och med rätt färg. Jag tolkar det som att du är gravid. Grattis :D
    Kärlek till er
  • EnBlivandeWestring

Hemkommen från barnmorskan nu (var på besök för att prata om mitt pillerstopp) och hon sa att hon misstänker att mensen kommer inom en vecka så senast 22/8. Om inte mensen kommit innan den siste så skulle jag göra gravtest ifall det är så att testen bara missat min äl då hon tyckte att jag hade en massa symptom för graviditet (dock vet jag ju att man ofta har det efter pillerstopp). Så nu inväntar jag mensen. Hon sa att den kan hoppa över en månad men att det låter som att jag antingen har PMS eller är tidigt gravid

Ska även boka in en tid hos gyn och bara dubbelkolla så jag inte har cystor då jag har jäääääätteont i tjejmagen dagligen

Kärlek till er
  • EnBlivandeWestring
    Esofe skrev 2018-08-15 19:35:55 följande:

Måste bara fråga... Jag fyller 23 nu den sista Augusti och någon månad efter ska jag på besök hos gynekolog som alla 23åringar gör. Frågan är om det skadar fostret ifall jag hunnit bli gravid? Om jag försöker bli gravid - kan det rubba allt?

Jag hade cellförändringar när jag blev gravid och fick gå på gynbesök kontinuerligt. Det skadar inte fostret/barnet alls att göra dessa testen så det behöver du inte oroa dig för :D
    Kärlek till er
  • EnBlivandeWestring
    Girl93 skrev 2018-08-16 07:49:50 följande:

Uppdatering: BIM-1 idag, tog ett RFSU-test imorse (se bild) <3

Ååååh supergrattis <3
    Kärlek till er
  • EnBlivandeWestring
    Fannyjoh skrev 2018-08-16 18:37:07 följande:

Så man kan inte ha symtom då? För jag har bim på fredag nästa vecka och jag har fått svullna ömma bröst, börjat komma tydliga blodådror på dem med, kissar hela tiden, mensliknande värk, svullen och gasig? Kan de äntligen va min tur tro? Någon som haft liknande?

Enda symptomet jag hade innan jag plussade med sonen var att jag tyckte att mitt kiss luktade jättemycket amoniak och kvällen innan jag tog första testet så hade jag superont i brösten och sambon tvingade mig att testa mig och sa att han var säker på att jag var gravid. Jag plussade på bim-2 och det var suuuuuupersvagt men där
    Kärlek till er
  • EnBlivandeWestring

Gissar att min mens kommer inom 2 dagar. Vill äta allt i hela världen och är så galet lättretlig med taggarna utåt

Kärlek till er
  • EnBlivandeWestring

Jag har börjat få början på stegring på Äl idag så hoppar över till september istället. Grattis alla ni som plussat och lycka till ni som fortfarande väntar och känpar <3

Kärlek till er
  • EnBlivandeWestring
    lindabinda skrev 2018-08-26 17:58:03 följande:
    Jippie!. Bim -4 på icke morgon urin.
    Och självklart, STORT GRATTIS <3 :D
    Kärlek till er
  • EnBlivandeWestring
    Fallan skrev 2018-08-30 07:47:23 följande:

OMG!!

Testade en tidig sticka och en vanlig sticka i lördags och de visade positivt! Den vanliga stickan var diffus plus så testade igen i måndags och samma resultat! 

Jag ska testa igen nu i kväll. Svårt att ta in det... 

Åh grattis :D Vilken BIM tog du det tidiga och vilket märke var det? :D 
    Kärlek till er
  • EnBlivandeWestring
    Fallan skrev 2018-08-30 07:47:23 följande:

OMG!!

Testade en tidig sticka och en vanlig sticka i lördags och de visade positivt! Den vanliga stickan var diffus plus så testade igen i måndags och samma resultat! 

Jag ska testa igen nu i kväll. Svårt att ta in det... 

Eller rättare sagt, vilken äl+?
    Kärlek till er
  • EnBlivandeWestring

Hej alla :D Är det någon här som plussat och är beräknad til maj 2019? I så fall så finns det nu en hemlig facebookgrupp för detta. Skriv er mail till mig så lägger jag till er. Detta kan ni göra i ett privat meddelande såklart ifall ni inte vill skriva ut mailen öppet här. 

Kärlek till er
Svar på tråden BIM Augusti <3