BIM Augusti <3
Helt klart ett streck (alltså två) Grattis!!!!
Har du gjort ngt mer?
Helt klart ett streck (alltså två) Grattis!!!!
Har du gjort ngt mer?
Grattis till plus!
Min mens är beräknad till lördag. Hur tidigt kan man testa egentligen? Jag börjar bli otålig, haha!
Extremt rikliga genomskinliga slemmiga flytningar, 3-4 dagar innan bim.. Kan det vara ett tecken?
Skapar en + lista här också :) Håller tummarna att den fylls på med många fler <3
BIM LISTAN-
1/8 - soffipropp1987, lindabinda
2/8 - Esofe, kattblomman, rubie
3/8 - LLW, sariiparii, Trana123, Jahajaa, tinz, Udde, Periksson90
4/8 - Danielsson21, Ardnas89
5/8 - eman303, annzi82, Elsaida, Lockley, Hjärtat80, sobika
6/8 - skrollan94 Sanfo1 timal89, babytjejen, ksrg8887
7/8 - Jennib, Neleda, ellie86
8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn
9/8 - månflicka, Canary
11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG
12/8 - niiskueiti, onlyme86
13/8 - mammatill2boys
14/8 - Cajsa278, JosHed
15/8 - lyckligast80 sandrasalazaris
16/8 - Blåstjärna
17/8 - Roran1
18/8 - Kira16
19/8 - Thorax, amne18
23/8 - Ejjami, Barnlängtan90
24/8- AnonymAB
28/8 - Issari
PLUS + LISTAN
30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)
Hej kompisar! Här är en till som har fått ett positivt test.
Gjorde ett igår efm som visade ett svagare streck (dock positivt) men vågade inte riktigt tro på det till 100% haha men nu tror jag minsann jag vågar! :)
Mina symtom: ca en vecka efter äl fick jag magknip (skrivit det innan) i den övredelen av magen. Har blivit uppsvälld som en ballong och otroligt gasig. Samt lite lättare mensvärk lite då och då sen en vecka tillbaka (inte så mycket längre). & pytte lite ömma bröst sen en vecka tillbaka men trodde det skulle kännas mer i dom :P
Visst var det positivt igår mitt svaga test :D imorse på BIM -4 vaknade jag av att jag var tvungen o springa på toa, hängde där ett bra tag men kräket kom aldrig men illamåendet släpper inte. Tog nytt test :D
På dagen har det varit lite till och från men knappt märkbart, men inatt var det som riktig molande mensvärk. Kom och gick det också så det kändes inte konstant, men väldigt likt mensvärk :)
Hur känns din växtvärk? Är det liknande mensvärk? Känner också av det i omgånga tror jag. :)
Kram
Alltså, jag kunde inte hålla mig, detta är andra gången jag kissar idag. Knappt en minut efter testet togs och strecket ser ut såhär. För visst ser ni oclså någonting?!?!